6-renkainen mersu 6-renkainen mersu
Hermannin temppu Hermannin temppu
Aurinkolataus käynnissä Aurinkolataus käynnissä
Vain suomessa! Vain suomessa!
Ole hyvä ja sammuta valot >:3 Ole hyvä ja sammuta valot >:3
Maisema Maisema
Uusi toivo Uusi toivo
meew :3 meew :3
pissaa tornadoa pissaa tornadoa
jännityspylly jännityspylly
Kallis juustoraastin Kallis juustoraastin
Mies Mies
how to make your own slave how to make your own slave
Fuck off. Fuck off.
Patton Oswalt käy esiintymässä - Stand up Patton Oswalt käy esiintymässä - Stand up
pub markus pub markus
Terveellistä :3 Terveellistä :3
Kissin mecha Kissin mecha
Pelastetaan luonto Pelastetaan luonto
Biggus Diccus Biggus Diccus
Nukuttaa Nukuttaa
Kissahattu Kissahattu
Hassan hakee turvapaikkaa Hassan hakee turvapaikkaa
Neekerin aivot Neekerin aivot
 910 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 16.08.2019 02:43:09
[ + 3 - | ]
👑 Katsotuin 16.08.2019.

🤣👌

[33209] [tuomas.jpg] [0.03 MB] [630x362] [] []
tuomas.jpg

tuomas

(13)  · 

muraja

 · 

fasisti

(12)  · 

oikeisto

(27)  · 

natsit

(47)  · 

wööö

16.08.2019 15:47:56
#236270 [+-] Piilota Suosittele

Vittu saatana.

236203

Nyt kun sain kyseenalaisesti luvan käyttää sun pärstää, saanko luvan käyttää sun nimeäs myös tuolla sivustolla?

16.08.2019 18:59:11 | 19:05:02
#236369 [+-] Piilota Suosittele

Vastaan:

"
Lapseni Taavi, Roope ja Jonna-Julia, elimme kamalia aikoja. Oli vuosi 2019 Euroopassa ja tarkemmin täällä Suomessa.

Äärivasemmistolaiset olivat vallassa. Islamisti-terroristit, ääri-feministit, väkivaltaiset vasemmisto-anarkistit tekivät tuhojaan ja uhkasivat ihmiskuntaa.

He uhkasivat meidän selviämistämme. He vannoivat tuhoa tavallisille ihmisille, realisteille, joita he kutsuivat äärioikeistoksi, fasisteiksi ja natseiksi.

Näitä äärivasemmistolaisia ei saanut kritisoida. Heidän mielipiteitään ei saanut kiistää. He halusivat hiljentää ja vaientaa kaikki muut. He halusivat ajaa agendaansa, anarkiaa ja ihmiskunnan tuhoa, välittämättä kenestäkään muusta.
He käyttivät sanoja kuten tuhota ja murskata. He halusivat tuhota isänne. He halusivat tuhota teidät. Jo ennen kuin olitte syntyneetkään, koska te olisitte ajatelleet itse. Omilla aivoillanne. Teillä olisi ollut omat mielipiteet.
Se ei sopinut äärivasemmistolle.

He olisivat jopa tuhonneet itsensä, koska heidän anarkiansa olisi kääntynyt heitä itseään vastaan: Ääri-islamismin hyväksyminen, suvaitseminen ja sen syleily olisi saanut aikaan, että homot, lesbot, transvestiitit ja muut perinteisestä seksuaalikäsityksestä poikenneet olisi tapettu, tuhottu.
Hetken päästä pienirintaiset lyhyttukkaiset olkapäät paljaana kaupungilla olevat naiset olisivat olleet kohteena: Heidät olisi säkitetty, hunnutettu tai tapettu. Tuhottu.

Oli aika lopettaa hulluus. Oli aika tavallisten ihmisten päättää asioista. Oli aika suojella isovanhempianne, serkkujanne ja teitä, Taavi, Roope ja Jonna.

Me tavalliset ihmiset äänestimme Perussuomalaisia. Me äänestimme radikaalimpia puolueita. Me loimme uusia puolueita.
Me otimme vallan takaisin. Me poistimme äärivasemmistolaisuuden, me poistimme vasemmistofasistit ja me käännytimme rasisteiksi ja natseiksi muuttuneet äärivasemmistolaiset tavallisiksi ihmisiksi. Jopa Helsingin Kalliossa ja Punavuoressa.

Me olimme ne tavalliset ihmiset, joita syytettiin fasisteiksi, rasisteiksi ja äärihenkilöiksi, kun oikeasti nämä äärivasemmistolaiset olivat näitä itse.

Me pelastimme Suomen.
"



Hm... koittakaas muuten jakaa tuota joka paikassa, jos tuntuu siltä, että tuossa on jotain järkeä.
Olisi jännä katsoa, että voiko jokin levitä Luolastosta sinne ja tänne. Niin ja Murajalle ehdottomasti myös.

[ 5 viestiä | ]