Keimon veneilykauden alku ja loppu Keimon veneilykauden alku ja loppu
Sauna Sauna
Tissit Tissit
Maailman suurin vihollinen Maailman suurin vihollinen
Hapsi_ Hapsi_
Se vain heilui Se vain heilui
Kipse Kipse
return to monke return to monke
ubi cuck soft :DDD ubi cuck soft :DDD
Ihana nainen Ihana nainen
kaupunkiarki kaupunkiarki
Ihana nainen Ihana nainen
afrikkalaista rytmimusaa afrikkalaista rytmimusaa
Pallen hypistelyt Pallen hypistelyt
niksi9000 niksi9000
Greetta Greetta
boliisi :D boliisi :D
älä hiippaile siellä älä hiippaile siellä
vitun jutkut! vitun jutkut!
Trampoliini Trampoliini
Ihana nainen Ihana nainen
Intialainen paskapsykoosi Intialainen paskapsykoosi
vihaajat vihaajat
perhelounas perhelounas
 792 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 07.08.2019 21:19:22
[ + 7 - | ]

Nuo yhdistäisi niin tulisi maailman vaarallisin juttu

[32826] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [619x433] [] []
tiedosto.jpg

nokia

(15)  · 

vs

(10)  · 

älypaska

 · 

luuri

07.08.2019 21:39:17
#232980 [+-] Piilota Suosittele

Toisaalta, ennen tartti olla erikseen puhelin, kamera, cd-soitin, karttakirja tai navigaattori jne..nyt pärjää yhdellä laitteella.

07.08.2019 23:55:21
#233013 [+-] Piilota Suosittele

Kestäähän se akku nyt vittu pidempään tossa ja toisessakin sen vuorokauden, ja mun nykysessä 60€ duuniluurissa kestää ~5pv.

Toinen luuri on vain hauskanpitoa varten. Ei puheluita eikä viestejä mutta hyvä olla varalla ja musiikkiin sekä videoihin.

09.08.2019 13:43:50
#233442 [+-] Piilota Suosittele

>>233427
Huh ~1300 ja 1500€ puhelimia. Faijalla on semmonen minkä voi viskata järveen (siten ettei se vaurioidu :D) tai pudottaa lähes mistä vaan vaikka naulan päälle, akku kestää 2 viikkoa, tavallisen älypuhelimen ~6" luokkaa, mutta paksuus 20-30mm. Ei kerro hintaa. Sano vaan että kallis.

Mulla on semmonen jota ei saa näppäinlukkoon, ja kuukauden päästä se on täynnä pölyä, hikeä ja purua, eikä mene takuuseen. En mä ota takuuta joka on yli 25% puhelimen hinnasta. Normitakuu tietysti on.

19.11.2021 02:02:27
#518704 [+1] Piilota Suosittele

Voi sitä vitutuksen määrää kun teini rakkauden riitojen takia paiskoin välillä noksun 3210 kipsilevy seinään ja arvaahan sen, 3210 oli ihan kunnossa mutta seinässä oli yht.4kpl nokialaisen mentäviä reikiä.
Kerran puolestaan pikku broidi tuli jotain homottelemaan kun istuin sohvalla tekstailemassa ja no puhelin lensi päin veljen otsaa *kops*, veli otti hetken lukua sillävälin kun minä manasin että eikait akku irronnut etsiessäni "halkoa" tuolin takaa.
Siinä oli kaikinpuolin kestävä puhelin, ei voi kuin haaveilla niistä kestävyys ominaisuuksista nyky lelujen kanssa.

[ 10 viestiä | ]