Ihminen ei välttämättöä edes ymmärrä oman planeettamme valaiden, delfiinien sekä muiden nnisäkkäiden kommunikaatiota. Sitten pitäisi vielä tavata ulkoavaruuden olio.
Ei ihmisten tarvitse ymmärtää esimerkiksi muurahaisten kemiallista kommunikaatiota (jollainen on ihmisilläkin, mutta alitajuinen), eikä muurahaisten tai olentojen keillä on korvat tarvitse ymmärtää uusimpia juoruja ihmisiltä.
[
6 viestiä
|
]
⭰
Ei toimi Suomessa
Äläpä!
Tulikin takaisin
jos sun lysti on niin sano ei
ei koskea (tyylikkässti huitaisee hän :3 )
Ei
Eiei D:
ähäkutti
kukaan ei asu täällä
Lounas, painuistiko ystävällisesti vittuun kun söin justiinsa