Gondola metrolaiturilla Gondola metrolaiturilla
Dirty Harry kertoo mielipiteitään feminismistä Dirty Harry kertoo mielipiteitään feminismistä
laudalta löyty, postaan nyyminä laudalta löyty, postaan nyyminä
Kimi Kimi
Soluttautuja Soluttautuja
pilviveikon smiley kaari pilviveikon smiley kaari
Pelaaja numero 8 Pelaaja numero 8
Pisti bödköttelemään Pisti bödköttelemään
remove srbia remove srbia
Tapahtui labrassa Tapahtui labrassa
Peitekuva Peitekuva
"The Heart Annihilator" "The Heart Annihilator"
Esittely Esittely
Apinakin tykkää Apinakin tykkää
Kyllästy valehtelemaan sopivuudesta Kyllästy valehtelemaan sopivuudesta
venäjän sisällissodan mähisijöitä venäjän sisällissodan mähisijöitä
Tunnustuksia. Tunnustuksia.
Mark Wahlberg Takes a Lie Detector Test Mark Wahlberg Takes a Lie Detector Test
Ei hevosia Ei hevosia
Kisutyyny Kisutyyny
FPS FPS
1 pisteen vihje että olet ajellut kauhuelokuvaan 1 pisteen vihje että olet ajellut kauhuelokuvaan
Super Electric Thomas Super Electric Thomas
Siistiä! Siistiä!
 692 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.84 MB, 1 tiedosto, 23.06.2019 11:39:53
[ + 8 - | ]

ei saa nauraa >:3

[31052] [0.mp4] [0.84 MB] [480x854] [] []

kissanpentu

(294)  · 

suihku

(84)  · 

pesu

(61)  · 

tippui

(9)  · 

lipsahti

26.10.2020 20:38:14
#403328 [+-] Piilota Suosittele

>>403326

Räyh! >:3


Hän on komea poika <3 ;3

On ne kyllä jäätäviä lihaskimppuja ja täynnä teräaseita ja puruvoimaa, helpompi vääntää toisen huumonin kanssa kuin 5-6 -kiloisen taistelugarvaballon :333

26.10.2020 20:48:41 | 20:49:42
#403338 [+-] Piilota Suosittele

>>403333

Ne on vain tehtävä, vaikka vastustus onkin hurja. Jihuu tulee jo viimeistään seuraava päivänä, koska kissojen pitkäkestoinen muisti keskittyy lähinnä tiettyjen piikkiärsykkeiden äärelle. :3

Edit: ja kuin ihmisetkin niin kissojen tehdessä jotain noin puoli vuotta niin siitä muodostuu jo tapa

26.10.2020 21:02:34 | 21:03:29
#403343 [+-] Piilota Suosittele

>>403338

Vastuulliset kissanhuumonit ovat vastuullisia 👍

Börheät ovat vähän kuin lapsia, joille pitää selittää että miksi pitää tehdä koulutehtävät ja miksi ei voi olla karkkia ruuaksi :3

Onnellinen olotila tuo kultakalan muisti, ei sitten omatuntokaan soimaa kolttosten jälkeen ;3

Ja huumonkamu saa näennäisen börtteytensä anteeksi <3

[ 8 viestiä | ]