slurpsis lääh mmh puuh slurpsis lääh mmh puuh
Olisit kuunnellut isääsi Olisit kuunnellut isääsi
SUOMI 100 SUOMI 100
Deadpool pyytää anteeksi David Beckhamilta Deadpool pyytää anteeksi David Beckhamilta
Logan Paul Logan Paul
vitun kokoomus vitun kokoomus
Turpa kii banaani! Turpa kii banaani!
Jokakesäiset tragediat ;__; Jokakesäiset tragediat ;__;
TFW Luolasto alhaalla TFW Luolasto alhaalla
Koira kävelyttää omaan tahtiin Koira kävelyttää omaan tahtiin
Siveysvyön poistoseremonia Siveysvyön poistoseremonia
Totuus Totuus
Pizzakuski toimittaa Pizzakuski toimittaa
We wuz kawaii n shieeet We wuz kawaii n shieeet
Parturisarjis Parturisarjis
Koira ja mötikkä Koira ja mötikkä
Takareikää ei saa esitellä Takareikää ei saa esitellä
Mario Mario
Muna pilluun ah ah Muna pilluun ah ah
Perjantai? So what? So let's dance! Perjantai? So what? So let's dance!
Harvinaisen onnistunut kirjontatyö :3 Harvinaisen onnistunut kirjontatyö :3
Voi vittu Voi vittu
jekku jekku
GET IN THE CAR! GET IN THE CAR!
 757 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.77 MB, 1 tiedosto, 21.06.2019 11:07:08
[ + 8 - | ]

tämä kuuluu nyt tänne :F

[30945] [0.mp4] [1.77 MB] [960x694] [] []

kissa

(5204)  · 

käsi

(113)  · 

peitti

 · 

silmät

(69)
21.06.2019 12:39:08 | 12:39:39
#216317 [+-] Piilota Suosittele

>>216307
Kesäennustuksesi meni muuten nappiin. Mortti ei pysy petissä poissa kimpusta lämpimällä säällä. Röyhkeä nulikka ei edes nouse ylös kun ihminen koittaa tassujen ja peiton välistä luovia itseään aamutoimille :33

21.06.2019 18:55:24 | 18:56:29
#216483 [+-] Piilota Suosittele

>>216317

It's the art of börh ;3

Kesäböööörh :333 B3 (also "deal with it" *insert sunglasses* -börh B3 )

Mortin mielestä lämpöön pätee sääntö, että enemmän on enemmän :3 Röyhkeä nulikka = assertiivinen kollipoika ;3


Huumonilla on oikeuksia, mutta vain silloin kun börh suvaitsee antaa niitä, ja tällöinkin kertaluontoisesti >:3

21.06.2019 19:20:35 | 19:21:41
#216513 [+-] Piilota Suosittele

>>216483
Se on muuten varmistettu nyt että Vivis osaa ihmiskieltä.
"Ei" on tuttu sana, joka tarkoittaa että voinko tässä minuutin sisällä koettaa samaa asiaa uudelleen :333

Anekdootti ei sanan tehokkuudesta.

"Ei" (älä ota sitä paperia siitä pöydältä)
*vetää kierroksen ympäri kämppää ja ottaa sen paperin siitä pöydältä kun silmä välttää ja työntää kyntensä siihen)

Note to self... Hmm... pitäisi ryhtyä käyttämään noita mappeja enemmän päivittäisiinkin papereihin...

21.06.2019 19:32:20 | 19:32:36
#216523 [+-] Piilota Suosittele

>>216518

Häpeäni on ylitsepääsemätön ;_____; >:3 Sanakirjassahan pitäisi olla sanan "viattomuus" kohdalla Mortin kuva ;3 Saatankin ehdotella moista rauhallisesta pikku börhöballerosta :333

[ 9 viestiä | ]