Taisteluun boo Taisteluun boo
eipäs kalastella blussia eipäs kalastella blussia
Vegaani tajuaa. Vegaani tajuaa.
Autistista homokissaa ei kiinnosta Autistista homokissaa ei kiinnosta
Zyskowicz Zyskowicz
jonnet ei muista nettikettiä jonnet ei muista nettikettiä
Audimies meni naimisiin Audimies meni naimisiin
Hypitäänkö? Hypitäänkö?
Lokoisaa Lokoisaa
Brunssikaveri hymyilee Brunssikaveri hymyilee
haha faggot XDD haha faggot XDD
Nar kor Nar kor
pilviveikon hymynaama pilviveikon hymynaama
Seksipeppu Seksipeppu
Isla Fisher Isla Fisher
tuttua? tuttua?
Takaisin keittiöön Takaisin keittiöön
Turpin syntymä Turpin syntymä
Konstaapeli ja apulaiskonstaapeli Konstaapeli ja apulaiskonstaapeli
startrek startrek
Börheät tuulet puhaltavat Börheät tuulet puhaltavat
Sirkustelua Sirkustelua
Viimeinen parkki Viimeinen parkki
Älä kiusi natseja! Älä kiusi natseja!
 1 404 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.73 MB, 1 tiedosto, 17.06.2019 00:17:40
[ + 13 | ]

mikki ja mokkakikkelit

[30811] [mokkakikkelit.jpg] [0.73 MB] [680x980] [] []
mokkakikkelit.jpg

mikki hiiri

(39)  · 

vihapuhe

(14)  · 

ählämit

(30)
06.11.2020 15:22:02
#406918 [+1] Piilota Suosittele

Lievemmässä muodossa arkipäivää tietyissä kauppakeskuksissa.
Denat ritsaa alko tuotteita, nistit diilaa ja kössii kaiken minkä saa vaihdettua rahaksi, mannet nyt näpistää omiin, heimon ja omien asiakkaidensa tarpeisiin.
Äläwäläbät hengailee, tukkii käytävät, hakkaa pelikoneita, pitävät huutokokouksia, arviovat saisiko ohikulkevalta teini tytöltä tai aikuiselta naiselta toosaa ja tottakai osa porukasta diilaa nippei nappei ja jtn muuta.
Sekakäyttäjät ovat tämän sirkuksen pellejä: Nyysivät kaiken mitä vain irti lähtee, saavat överi oireet kauppakeskuksen kahvilassa tai vessassa, huutavat / kiljuvat käytävillä / kaupassa kun harha tai muu kohtaus puskee päälle, kuvittelevat että käytävän roskis on wc pönttö ym koomista katseltavaa.
Itä-euroopan (romania / bulgaria / latvia) turisteista naiset hoitaa nurkilla kerjäyksen, ukot pyörii kaupoissa nyysimässä asiakkaiden lompakoita tai myymälöiden arvokkaimpia tuotteita kuten elektroniikka, parfyymit, meikit ja kalleimmat brändi vaatteet ovat heidän tasku / reputus alennus suosikkeja.
Parkki paikalla voi välillä taas tulla ystävällinen venäläinen kysymään tupakan tarvetta, hänen takakontista löytyy "Mjalporo, elem, bond ja winston" kartonkeja halvalla.
Joten ei tuo kuvan meno ole niin erikoista ole verrattuna nyky menoon "mestoilla" suomessa.

[ 4 viestiä | ]