Outoa, mutta viihdyttävää Outoa, mutta viihdyttävää
Ei ole Suomalaisilla varaa ostaa sadan euron lihoja grilliin Ei ole Suomalaisilla varaa ostaa sadan euron lihoja grilliin
Aito Norjalainen Aito Norjalainen
keir starmer keir starmer
Uusi kaulakoru Uusi kaulakoru
markkinointiniksi markkinointiniksi
IHAN OMA SYY IHAN OMA SYY
Tissiä Tissiä
elämä elämä
varaskamera varaskamera
ei vittu ei vittu
ny mennää ny mennää
rasismi rasismi
Methanyn karaoke Methanyn karaoke
Kuva Kessusta :D Kuva Kessusta :D
Muhku Muhku
Ihana nainen Ihana nainen
alustasarja alustasarja
Voimafantasiat tulille Voimafantasiat tulille
musketit ghetossa musketit ghetossa
Stressin eliminointi Stressin eliminointi
deittailu deittailu
Tissit Tissit
Nakuankka mustalistaa Nakuankka mustalistaa
 774 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 10.06.2019 10:51:59
[ + 4 - | ]

"Me voitettiin!"

[30570] [tiedosto.jpg] [0.03 MB] [606x600] [] []
tiedosto.jpg

nauru

(89)  · 

huutista

(26)  · 

lotto

(11)
10.06.2019 11:44:04
#212421 [+-] Piilota Suosittele

Vaikee kyllä sanoa että mitä kävis jos voittas lotossa miljoonat. Kyllä se raha varmaan sen verran meikäläisen pilais, että siinä jäis emännät ja ystävät nopeesti. Tälleen köyhänä sitä vaan joutuu olemaan mukava kaikille :D

01.09.2019 03:49:02
#242251 [+-] Piilota Suosittele

>>212421 Ite ainakin sijottaisin, töissä silti kävisin mut en kyl vippais kenellekkään paskaakaan ellei sit olis tyyliin hengenhädäs koska muuten siitä tulis tapa

[ 4 viestiä | ]