Down Down
Unelmani on päästä helvettiin Unelmani on päästä helvettiin
broilerin filettä broilerin filettä
Persut Persut
Kenway töissä Kenway töissä
Heimo odottaa tilipäivää Heimo odottaa tilipäivää
Salaliitto Salaliitto
Muista siivota tänään Muista siivota tänään
Queen '85 Queen '85
Nyrkkeily Nyrkkeily
Heimo pelailee kaverin kanssa Heimo pelailee kaverin kanssa
Syötiin keksejä Syötiin keksejä
Olympiasensuuria Iranissa Olympiasensuuria Iranissa
Pihvin mummo Pihvin mummo
Ihana nainen Ihana nainen
Hapsi bilettää Hapsi bilettää
Mahtuu Mahtuu
Missä jutku, siellä ongelma Missä jutku, siellä ongelma
Viljami keulii kyttii kikee Viljami keulii kyttii kikee
Legenda nuorena Legenda nuorena
Beavis and Butt-Head Beavis and Butt-Head
Aamu venyttelyt Aamu venyttelyt
Taikuutta Taikuutta
Olio meren pohjassa Olio meren pohjassa
@-
 2 265 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.49 MB, 1 tiedosto, 14.05.2019 21:56:32
[ + 1 | ]

Pyörällä iliman penkkiä

[29612] [tiedosto.png] [0.49 MB] [630x780] [] []
tiedosto.png

iida

(104)  · 

palosaari

(50)
15.05.2019 09:26:12
#202127 [+-] Piilota Suosittele

>>202087

Ehkä muutama. Ja tällasta huomiohuoraa just vaan ruokkii tällaset slayjerin tapaset runkkarit kaikenlaisella ihannoinnilla. Luonnollisuus kunniaan.

15.05.2019 14:30:46
#202202 [+-] Piilota Suosittele

>>202127
Kyllähän tota nyt panis jokanen luolastolainen kolli, mutta hyväksi vaimoksi siitä ei välttämättä olisi.

26.9.2013 - Iida Palosaari, Ylivieska. 21v, 163 cm ja 49 kg. >89-61-89. * Olen varattu. * Opiskelen lastentarhanhoitajaksi.


Eli 27 nykyään kuten Slaykin. Ikä on ihan sopiva, pinnallisuus ei.

15.05.2019 16:13:32
#202244 [+-] Piilota Suosittele

>>202228
Slay nyt kiillottelee kilpeänsä harva se päivä. Ketä se haittaa?

202233

olen käynyt pintaa syvemmällä

Et ainakaan Palosaaren :D Sä kyllä sanoit että et ole koskaan piikittänyt, rännäillyt, mutta muuten kiskonut.

15.05.2019 16:18:50
#202248 [+-] Piilota Suosittele

202246

Se on hyvä. On se kyllä kiva tietää, että kaapissa on lähes aina kylmää olutta jos vituttaa tai jos vaan haluaa paeta todellisuutta vähäks aikaa.

Duunissa se ei ihan aina käy.

[ 8 viestiä | ]