mullekkin hiustenleikkuu mullekkin hiustenleikkuu
Uusin propagandavideo Uusin propagandavideo
Playstation Playstation
Mr Oizo - Flat Beat Mr Oizo - Flat Beat
Persettä Persettä
lämmintä lämmintä
lampun henki lampun henki
he-muli he-muli
neekerillä on kiire neekerillä on kiire
toin lahjan :3 toin lahjan :3
Ylen asiantuntujiat, ählämit ja vassari Ylen asiantuntujiat, ählämit ja vassari
mäy :3 mäy :3
rakkaudest lajiin rakkaudest lajiin
linkedin todellisuus linkedin todellisuus
Futanari Futanari
Börh Börh
Teki taulun Teki taulun
emmä voi emmä voi
Smurffaa Suursmurffia Smurffaa Suursmurffia
Tissit Tissit
täyskaato täyskaato
Nieriä ja metsäankerias Nieriä ja metsäankerias
Ihana nainen Ihana nainen
Kasvata sinäkin pupuja Kasvata sinäkin pupuja
 892 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.16 MB, 1 tiedosto, 02.05.2019 22:19:24
[ + 4 | ]

Chink of the hill

[29041] [5a1fea9c.mp4] [1.16 MB] [480x272] [] []

kiina

(173)  · 

bussi

(88)  · 

yliajo

 · 

kuoli saatana

(7)
04.05.2019 03:56:38
#197729 [+-] Piilota Suosittele

>>197178
Mikähän se suuri ero näillä edes on. Koiraeläimiä molemmat. Onko villinä kasvanut oikeus syödä sitten, mutta hyville tavoille opettu on moraalitonta syödä. Voiko dingon syödä hyvillä mielin? Entä neekerin? En moralisoi, kunhan mietiskelen. En oo kettua syöny niin jätän muille sitten enemmän.

04.05.2019 14:53:49
#197880 [+-] Piilota Suosittele

>>197729
suuri ero näillä edes on.

Koiria on laaja kirjo, mutta ovat kaikki laumaeläimiä. Kettu ei ole.

Dingon ja neekerin voi syödä, mutta suosittelen ampumista ja polttamista tautien ja loisten välttämiseksi.

[ 6 viestiä | ]