Sssneikku-chan Sssneikku-chan
Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi
Väsyttää Väsyttää
Afrokissa Afrokissa
Me numeloita gweilo? Me numeloita gweilo?
Pitkä rengasretki Pitkä rengasretki
Ravut merimaisemassa Ravut merimaisemassa
Master of the universe Master of the universe
Diskreetti Diskreetti
Kaikkea ajateltu Kaikkea ajateltu
Mämmin kutsu Mämmin kutsu
Logiikka ja järkiperusteet Logiikka ja järkiperusteet
Opetti kaiken mitä tiesi Opetti kaiken mitä tiesi
oho tukka lähti oho tukka lähti
Vaalirikollinen22 Vaalirikollinen22
Kaksi marjaa Kaksi marjaa
Homo Homo
Väijyssä Väijyssä
Hämmenyin siis runksin Hämmenyin siis runksin
Find the little man in the boat Find the little man in the boat
Studio Gibby Studio Gibby
Live fast Live fast
Loukkaanuin Loukkaanuin
Paskaa vai pekonia? Paskaa vai pekonia?
 686 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.61 MB, 1 tiedosto, 29.04.2019 08:33:24
[ + 1 | ]

Pöysti!

[28791] [vaaratdiat.png] [0.61 MB] [680x909] [] []
vaaratdiat.png

pasila

(28)  · 

repomies

(7)  · 

diat

 · 

luento

29.04.2019 08:41:10
#195436 [+-] Piilota Suosittele

Hieno mies, ja ennenkaikkea poliisi. Oikein ylikomisario. Pöystikin on vain komisario, vaikka minua paneekin halvalla. Ei siis sillä lailla, olenhan minä streitti mies.

[ 2 viestiä | ]