Pyrstötähti osa 1-6 (Mora) Pyrstötähti osa 1-6 (Mora)
Pekka Naantalissa (alk.per. nimi ei tiedossa) Pekka Naantalissa (alk.per. nimi ei tiedossa)
Tuleva hortonomi Tuleva hortonomi
Todellisuus on usein pettymyksellinen Todellisuus on usein pettymyksellinen
Etuoikeuksia Etuoikeuksia
Aurinko auttaa! Aurinko auttaa!
Samsung mainos Samsung mainos
Dolan lyö (alk.per. nimi ei tiedossa) Dolan lyö (alk.per. nimi ei tiedossa)
Vanhoina hyvinä aikoina Vanhoina hyvinä aikoina
Ja minä tein postauksen luolastoon Ja minä tein postauksen luolastoon
What does the black say? What does the black say?
Zadin sarjakuva (alk.per. nimi ei tiedossa) Zadin sarjakuva (alk.per. nimi ei tiedossa)
Mites tässä nyt näin? Mites tässä nyt näin?
Taidetta Taidetta
Oispa kaljaa Oispa kaljaa
Dr. Taalasmaa Dr. Taalasmaa
voi kakka voi kakka
Huomiohuora Huomiohuora
Niin ne ajat ja tarpeet muuttuu Niin ne ajat ja tarpeet muuttuu
Täys Malcomisti Täys Malcomisti
DRG - M1000 endurance DRG - M1000 endurance
Tismalleen! Tismalleen!
Räjähteet lentää Räjähteet lentää
Kulutusta kestävät kusiluistimet Kulutusta kestävät kusiluistimet
 1 147 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 27.04.2019 21:33:08
[ + 10 - | ]

Leif is hagert

[28708] [0.jpg] [0.06 MB] [540x960] [] []
0.jpg

manne

(192)  · 

mustalainen

(155)  · 

leif

(40)  · 

hagert

(24)  · 

habs

(16)  · 

kelarotta

(93)  · 

ravineekeri

(70)  · 

ähly

(64)  · 

rikollinen

(111)  · 

työkyvyttömyyseläkeellä

(67)  · 

haittasuomalainen

(59)
27.04.2019 22:09:36
#194978 [+-] Piilota Suosittele

Kerran olen nähny mustalaisen työkamppeissa ja tekikin kovasti töitä. Se oli ihan mukava manne ja halus eroon koko romani yhteisöstä, mutta sano että ei oo niin heleppoo lähtee ku nytkin jo oli vainot päällä ku oli töissä. Mitähän hällekkin nykyään kuuluu.

28.04.2019 09:32:15
#195083 [+-] Piilota Suosittele

>>194978

Sama oli meidänkin muuttoporukassa. Kova tekemään duunia, huumori kukki kauniisti ja hyvä jannu. halusi eroon romanikulttuurista. Ei päässyt. Romsut poltti sen bussin sekä skootterin, että hiab-mannin. Sai toki vakuutuksesta rahat, mutta businekset jäi kun ei ollu enää autoja.

Vittu, että vituttaa tommoset saatana. Samaa tyyliä kuin kunniamurha-porukka. Vittu mitä lahopäitä.

[ 2 viestiä | ]