Hämmennys Hämmennys
Iloinen pylly Iloinen pylly
Yksi johtaja, yksi valtio... Yksi johtaja, yksi valtio...
Shrekin tapahtumarikas päivä Shrekin tapahtumarikas päivä
Miksi?? Miksi??
Kissit maalla Kissit maalla
Muhkea löytöpalkkio Muhkea löytöpalkkio
Kenwayn mana Kenwayn mana
Leikkiminen on tasapainoista liiketoimintaa >:3 Leikkiminen on tasapainoista liiketoimintaa >:3
Dr. House Dr. House
eläköön vallankumous eläköön vallankumous
??????????? ???????????
manlet manlet
Löytyi kiistattomia todisteita Löytyi kiistattomia todisteita
Garfief minus garfielf Garfief minus garfielf
Sulhanen paareilla ja morsian grillihiilessä Sulhanen paareilla ja morsian grillihiilessä
Fillari takaisin Fillari takaisin
VR Turned Me Homosexual VR Turned Me Homosexual
näin aistin näin aistin
Terapeuttinen klassikkovideo lapsuustraumojen paranteluun Terapeuttinen klassikkovideo lapsuustraumojen paranteluun
vittu vittu
Mr_Pihvi Mr_Pihvi
Skeletorin herjat 2 Skeletorin herjat 2
klassikko nappulasta klassikko nappulasta
 957 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.21 MB, 1 tiedosto, 27.04.2019 07:38:56
[ + 3 - | ]

Kissat taivaaseen, vinku/vonku ja mirriä bemarilla

[28659] [kissaihmiset-osa-24-ffk.jpg] [0.21 MB] [451x2689] [] []
kissaihmiset-osa-24-ffk.jpg

feissarimokat

(147)  · 

kissa

(5203)  · 

kissaihmiset

27.04.2019 09:04:17
#194490 [+-] Piilota Suosittele

>>194473 millanenhan tää planeetta olis ilman uskoa yliluonnolliseen. Joku helvetin ihmisen perustarve se on, kun jokaisella eristyksissä eläneellä heimollakin sellainen on.

27.04.2019 11:16:35
#194557 [+-] Piilota Suosittele

194495 Olisko syy tuo? Itse olen ajatellut, että sama syy uskonnoille kuin nykyisinkin - kun jotain ei ymmärrä, kun kaivataan selitystä..keksitään mielikuvitushahmo ja pannaan kaikki sen piikkiin. Ja siihen päälle kunnon slogan: tutkimattomia ovat jumalan tiet.

27.04.2019 13:30:33
#194656 [+-] Piilota Suosittele

194603 itsehän olen kyyninen, skeptinen pessimisti - joka kuitenkin on pikkuriikkisen optimisti..kyllä se väestötuho sieltä vielä tulee

27.04.2019 13:48:56 | 13:49:12
#194661 [+-] Piilota Suosittele

194659 mä uskon ihan johonkin perinteisempään..mutantoitunut ebola tms, joka tappaa varsinkin heikkokuntoiset - siis ne jotka pitääkin: vanhukset ja aliravitut

[ 10 viestiä | ]