Kannattaa kadota Kannattaa kadota
kova luu kova luu
Brit-Barbie Brit-Barbie
sharon lee sharon lee
turri turri
Ihme ja kumma. Ihme ja kumma.
maajunssi maajunssi
Mustalaisille koittaa lama Mustalaisille koittaa lama
Totoro Totoro
oranssi paska - jammu-setä oranssi paska - jammu-setä
Ennen ja nyt. Ennen ja nyt.
Oispa vesimelonia Oispa vesimelonia
Peppuperjantai Peppuperjantai
huhtasuo huhtasuo
Feministit ja krapula Feministit ja krapula
Meemit Meemit
Väyryne Väyryne
Anteeksi Anteeksi
Lampaat Lampaat
Pojat on poikia Pojat on poikia
Ilmastonmuutos huijaus Ilmastonmuutos huijaus
Pakkotyö Pakkotyö
Mitä tänään tekisin? Mitä tänään tekisin?
Ihana nainen Ihana nainen
 978 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 25.04.2019 16:37:42
[ + 6 - | ]

Persu

[28575] [23455.jpg] [0.07 MB] [490x653] [] []
23455.jpg

viina

(136)  · 

neekeri

(1397)  · 

persu

(150)
01.05.2019 11:30:08 | 11:35:44
#196304 [+-] Piilota Suosittele

>>196302

"Men" kuule täysin oikeaan osoitteeseen. Sillä hetkellä en vieläkään ala molestoimaan pieneläimiä kun sinä otat itseäsi niskasta. Ettei jonkun muun pidä...

Turhake.

Työtön. Paska.

01.05.2019 11:36:02
#196305 [+-] Piilota Suosittele

>>196304
No totanoi... Mul o 2 työpaikkaa, täysil tunneil oleva ja sit muutama tunni yötyö ja oon osaomistaja erääs paikallises firmas ni mil tapaa mun niinku tarvis ottaa itseäni niskast kiinni? Vai oliko toi sult tunnustus et sää oot molestoinu pieneläimii since 2011?

01.05.2019 11:42:16
#196308 [+-] Piilota Suosittele

>>196307
Älä mitää, mää itseasias kerron sulle jotai mitä en oo viä kellekää perheessäkää kertonu. Mut oon alkanu suunnittelee exittii työteost 20v enne eläkeikää ku alkaa pääomatulot rulettaa sen verra :DD. Sit voit tul sanoo työttömäks koska aion kyl 500pv vetää liitorahallaki

01.05.2019 11:46:39 | 11:49:22
#196309 [+-] Piilota Suosittele

>>196308

Tuo nyt osoitti viimeistään miten pihalla olet.
Työssä käyvä ihminen ei kirjoita noin.
Sinä et voi ikinä kertoa -kenellekkään- että sinulla on rahaa.
Vittu mikä pelle.

edit: päivämäärät väärin, pääomatulot Loooollero, #rikashippi liiton päivärahoille, #elämämexitti

02.05.2019 06:11:24 | 06:27:24
#196672 [+-] Piilota Suosittele

>>196317

Uskottele sitä itsellesi tarpeeksi niin siitä tulee totta. :3

Pelle.

Osoittaa aika pitkälle kehittynyttä aivovammaa yrittää päättää nettikeskustelu mikin tiputukseen. No eipä tuommoiselta spurgulta muuta voi odottaa.

02.05.2019 18:03:41
#196904 [+-] Piilota Suosittele

>>196672
Eiköhä jokane pysty päättelee ketä se pelle täs olikaa. Oikeesti, mul oli tosi hauskaa, jopa nii hauskaa ettei mun tarvi jättää tätä mihinkää mikipudotuksee. Eli, lupaan etten kommentoi mitää tämä enempää. Lava o vapaa, ole hyvä :)

[ 12 viestiä | ]