plöts :3 plöts :3
Mini Me Coom Goblin Mini Me Coom Goblin
Olen suoraan alenevassa polvessa... Olen suoraan alenevassa polvessa...
Kyllä minä niin loukkaannuin Kyllä minä niin loukkaannuin
Pyöräilyä (ja tämä on mun kanava myös) Pyöräilyä (ja tämä on mun kanava myös)
venäjä kiteytettynä venäjä kiteytettynä
Sairasta, mutta totta Sairasta, mutta totta
Nick & Jessica's romantic dinner - Part 1 <3 Nick & Jessica's romantic dinner - Part 1 <3
Ehdotus Ehdotus
Siemennestettä itkevä karhu Siemennestettä itkevä karhu
In soviet union, fish eats you In soviet union, fish eats you
Tein vaakunan mieluummin kivoista asioista ;3 Tein vaakunan mieluummin kivoista asioista ;3
Elevis Elevis
Pelaajat Pelaajat
Surprise! Surprise!
Ihana nainen Ihana nainen
Rouhea ASMR-video (saippuanleikkuuta) Rouhea ASMR-video (saippuanleikkuuta)
Itämeren pilvenpiirtäjä Itämeren pilvenpiirtäjä
Sara la fountain Sara la fountain
Himo läski toripoliisi Himo läski toripoliisi
näin se toimii :3 näin se toimii :3
Lord of the ack ack ack Lord of the ack ack ack
olut olut
Satanisaatio Satanisaatio
 978 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 25.04.2019 16:37:42
[ + 6 - | ]

Persu

[28575] [23455.jpg] [0.07 MB] [490x653] [] []
23455.jpg

viina

(136)  · 

neekeri

(1397)  · 

persu

(150)
01.05.2019 11:30:08 | 11:35:44
#196304 [+-] Piilota Suosittele

>>196302

"Men" kuule täysin oikeaan osoitteeseen. Sillä hetkellä en vieläkään ala molestoimaan pieneläimiä kun sinä otat itseäsi niskasta. Ettei jonkun muun pidä...

Turhake.

Työtön. Paska.

01.05.2019 11:36:02
#196305 [+-] Piilota Suosittele

>>196304
No totanoi... Mul o 2 työpaikkaa, täysil tunneil oleva ja sit muutama tunni yötyö ja oon osaomistaja erääs paikallises firmas ni mil tapaa mun niinku tarvis ottaa itseäni niskast kiinni? Vai oliko toi sult tunnustus et sää oot molestoinu pieneläimii since 2011?

01.05.2019 11:42:16
#196308 [+-] Piilota Suosittele

>>196307
Älä mitää, mää itseasias kerron sulle jotai mitä en oo viä kellekää perheessäkää kertonu. Mut oon alkanu suunnittelee exittii työteost 20v enne eläkeikää ku alkaa pääomatulot rulettaa sen verra :DD. Sit voit tul sanoo työttömäks koska aion kyl 500pv vetää liitorahallaki

01.05.2019 11:46:39 | 11:49:22
#196309 [+-] Piilota Suosittele

>>196308

Tuo nyt osoitti viimeistään miten pihalla olet.
Työssä käyvä ihminen ei kirjoita noin.
Sinä et voi ikinä kertoa -kenellekkään- että sinulla on rahaa.
Vittu mikä pelle.

edit: päivämäärät väärin, pääomatulot Loooollero, #rikashippi liiton päivärahoille, #elämämexitti

02.05.2019 06:11:24 | 06:27:24
#196672 [+-] Piilota Suosittele

>>196317

Uskottele sitä itsellesi tarpeeksi niin siitä tulee totta. :3

Pelle.

Osoittaa aika pitkälle kehittynyttä aivovammaa yrittää päättää nettikeskustelu mikin tiputukseen. No eipä tuommoiselta spurgulta muuta voi odottaa.

02.05.2019 18:03:41
#196904 [+-] Piilota Suosittele

>>196672
Eiköhä jokane pysty päättelee ketä se pelle täs olikaa. Oikeesti, mul oli tosi hauskaa, jopa nii hauskaa ettei mun tarvi jättää tätä mihinkää mikipudotuksee. Eli, lupaan etten kommentoi mitää tämä enempää. Lava o vapaa, ole hyvä :)

[ 12 viestiä | ]