>>227857 Tästäpä tuli mieleeni että pyydystin ison sammakon koiralle leluks metässä, mutta mokoma ei ollut yhtään kiinnostunut. Hiiret, myyrät, ja jänikset se kyllä tappaa ja vieläpä syö. Ehkä sammakko ei liikkunut tarpeeksi nopeasti.
>>228233 Edellinen koira ei syöny kaikkea tappamaansa, tai siis mitään tappamaansa, mutta tää syö kaikki. Eihän se aikuista jänistä saa kiinni kuin poikkeustapauksissa. Pentuja se popsii ilomielin. Meinas popsia naapurin kissankin kunnes karjasin.
[
7 viestiä
|
]
⭰
mitä noituutta tämä on :3
Koirog ja Börhalf
Herrasbörh lepäilemässä :3
bendeleen händä >:3
söpyli
mikä se oli x2
taistelu :3 :>
Onko tämä kylpy pakollinen huumon? ;__;
lehtiä :3
Kissakuvia
Kissakuvia ja gifejä
Miten meni niiku omasta mielestä..
löysi roskiksesta, nyt tykkää pitää sitä yllänsä :3