Waterboys - The Whole of the Moon Waterboys - The Whole of the Moon
Vaarallinen eläin Vaarallinen eläin
Slade Slade
Hiljaisuus <3 Hiljaisuus <3
kisseparty kisseparty
Suomalainen virkamies Suomalainen virkamies
Oikein Oikein
Warlock - western-elokuva (1959) Warlock - western-elokuva (1959)
internet date internet date
ei eläinkokeille ei eläinkokeille
Yläkaupungin yön sähkökaappien parhaimmistoa Yläkaupungin yön sähkökaappien parhaimmistoa
Jutkut jutkuttaa Räikköstä Jutkut jutkuttaa Räikköstä
Ampiainen suoja Ampiainen suoja
Hönö dance2 Hönö dance2
Dead by Daylight - burn Dead by Daylight - burn
Tynkkynen Rotuaarilla Tynkkynen Rotuaarilla
raivo kulli raivo kulli
Peaches (The Presidents of the United States of America cover) Peaches (The Presidents of the United States of America cover)
Pulkkinen - Ruusu Show (isä) Pulkkinen - Ruusu Show (isä)
Gary Glitter - Leader of the Gang Gary Glitter - Leader of the Gang
Äänihupsuttelija Äänihupsuttelija
Putkesta tulee... Putkesta tulee...
Danny ja sen "sihteeri" Danny ja sen "sihteeri"
Killing Ground Killing Ground
 1 236 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.3 MB, 1 tiedosto, 12.04.2019 08:38:05
[ + 10 - | ]

Ryppyreikä

[27597] [ryppy_opinto-ohjaajana.jpg] [0.3 MB] [850x851] [] []
ryppy_opinto-ohjaajana.jpg

ryppy

(49)  · 

reikä

(57)
10.12.2020 13:53:42
#418447 [+-] Piilota Suosittele

>>418437 Mjoo ol pakko pikasesti googlettaa oliko käsitykseni kuinka virheellinen ja sanan rap tiedetyt juuret todella ovat jossain muualla kuin tuossa akronyymissä.. tosin hyvältä kuullostavaa räppiä on todella vaikea tehdä ilman hyvää flowta, joka taas vaatii rytmitajua.. eli pointtini sentään pitää.. :D

11.12.2020 15:56:01
#418914 [+-] Piilota Suosittele

>>418674 Niin no, rytmin lisäksi on hyvä osata sanoittaa.. joka tietenkin on vähän suhteellista, että mitä kukin pitää hyvinä sanoituksina.. itselleni tuo tarkoittaa lähinnä sitä että sanoituksissa on järkeä.. järkeville sanoituksille suurin edellytys on tieto, että tietää mistä puhuu.. ja sitten vielä taitoa asettaa nuo järkevät ajatukset oikeaan järjestykseen ja hyvällä rytmillä.. tavutus opittiin jo ekalla luokalla.. ei vaadi ihan liikaa järjen valoa tavuttaa sanoja tietyssä rytmissä mutta hyvä räppi vaatii aika paljon enemmän.. niin sanoittajalta kuin kuuntelijaltakin.. :3 siksi plebit eivät tajuakkaan räp musiikista mitään.. :D

11.12.2020 16:48:15
#418920 [+-] Piilota Suosittele

>>418914
Joo no voi sen noinkin ajatella, ja samalla voi sanoa vaikka että ois hyvä olla myös joku köyhä sossurotta ja vetää huumeita jotta on jotai mistä kertoa. Tai sit viel parempi, et eka köyhä sossurotta mut saat huumebisneksel massii ja nyt oot rikas nistirotta ja räppäät siit.

11.12.2020 17:42:19
#418942 [+-] Piilota Suosittele

>>418920 Niimpä.. siksi tuossa aikasemmassa viestissäni lukikin; "..mitä kukin pitää hyvinä sanoituksina.. itselleni tuo tarkoittaa lähinnä sitä että.."
Kukin ajatelkoon mitä ja miten haluaa, mutta totuus on mitä on.. Sitä ei kenenkään mielipide muuta mihinkään..

[ 9 viestiä | ]