Surullinen Führer Surullinen Führer
hyvää yötä hyvää yötä
Voimamies Voimamies
Se oli hyvä päivä ;___; :3 Se oli hyvä päivä ;___; :3
Bisneskissa kotona Bisneskissa kotona
Dat ass Dat ass
Ebin Ebin
Perkele aina käy noin Perkele aina käy noin
Ja ilman apupyöriä! Ja ilman apupyöriä!
iida iida
Susminen Susminen
Kevät Kevät
Geenit ja perimä Geenit ja perimä
Nasan suurin tiede mise ;) Nasan suurin tiede mise ;)
Kissakuvia Kissakuvia
Kohta pöllähtää siitepölyt Kohta pöllähtää siitepölyt
Gaattore haluaisi vain maistaa kilpparia Gaattore haluaisi vain maistaa kilpparia
ebin :D ebin :D
mikähän onnettomuus on tulossa... mikähän onnettomuus on tulossa...
Logan Paul Logan Paul
Parturisarjis Parturisarjis
Nipsu ulapalla Nipsu ulapalla
Töihin Töihin
14/88 jne 14/88 jne
 748 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.99 MB, 1 tiedosto, 11.04.2019 19:09:28
[ + 2 | ]

Dominoefekti

[27566] [0.gif] [0.99 MB] [400x300] [] []
0.gif

sarja

(6)  · 

patrick

(7)  · 

palikka

 · 

gif

(490)
13.04.2019 08:48:04
#186542 [+-] Piilota Suosittele

>>186510

Kuulostaa suomelta. Ei tarvitse enää tehdä kunnolla. Riittää, että vähän hutaisee sinne päin. Tämä pätee aika helvetin moneen asiaan. Itseäni kyllä vituttaa jos saan keikan ja oli duuni mitä tahansa ja tekisin sen vähän sinne päin.

Ehkä olen poikkeava, mutta en pidä siitä että teen homman johon minut on palkattu, huonosti.

13.04.2019 09:19:08
#186571 [+-] Piilota Suosittele

>>186542
Minä teen huolella aina jos mahdollista, ja virheistä oppii sitten joskus kantapään kautta. Mulla on monta kantapäätä.

Olen perfektionisti aina kun en juo. Juon usein nykyään.

Toimin tosin välillä tehokkaasti, kunhan työn jälki ei kärsi. Työkalut saivat kyllä sitten kyytiä kun raivasin metsää 18v:nä esim, mut sit niiden HUOLTO! HUOLTO APACHE!! :D

Kantapää opetti myös terottamisen tärkeyden.

[ 5 viestiä | ]