Ukrainalainen Sika Tanssi Ukrainalainen Sika Tanssi
kuka täällä on sotkenut kuka täällä on sotkenut
metukkapuu metukkapuu
tähden alla börh tähden alla börh
Mynttinen toivottaa teille jouluja Mynttinen toivottaa teille jouluja
vaari tiputtelee vaari tiputtelee
Kova meno Kova meno
lisää mainoksia lisää mainoksia
hyvä poika hyvä poika
saatanan hipit saatanan hipit
lahjapiilo lahjapiilo
sai orgasmin sai orgasmin
Carthago Carthago
täs mä rannalla täs mä rannalla
Voi vittu tuossakin pitää tunkea tuo jättiperse esiin Voi vittu tuossakin pitää tunkea tuo jättiperse esiin
älä mussuta älä mussuta
ja beretta myös ja beretta myös
täs sä täs sä
joulupöytä kiinnostaa joulupöytä kiinnostaa
salakuljetuksen mestari salakuljetuksen mestari
Tissi Tissi
Hepan tyhjennys Hepan tyhjennys
paksu kass paksu kass
puola puola
 746 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.99 MB, 1 tiedosto, 11.04.2019 19:09:28
[ + 2 | ]

Dominoefekti

[27566] [0.gif] [0.99 MB] [400x300] [] []
0.gif

sarja

(6)  · 

patrick

(7)  · 

palikka

 · 

gif

(490)
13.04.2019 08:48:04
#186542 [+-] Piilota Suosittele

>>186510

Kuulostaa suomelta. Ei tarvitse enää tehdä kunnolla. Riittää, että vähän hutaisee sinne päin. Tämä pätee aika helvetin moneen asiaan. Itseäni kyllä vituttaa jos saan keikan ja oli duuni mitä tahansa ja tekisin sen vähän sinne päin.

Ehkä olen poikkeava, mutta en pidä siitä että teen homman johon minut on palkattu, huonosti.

13.04.2019 09:19:08
#186571 [+-] Piilota Suosittele

>>186542
Minä teen huolella aina jos mahdollista, ja virheistä oppii sitten joskus kantapään kautta. Mulla on monta kantapäätä.

Olen perfektionisti aina kun en juo. Juon usein nykyään.

Toimin tosin välillä tehokkaasti, kunhan työn jälki ei kärsi. Työkalut saivat kyllä sitten kyytiä kun raivasin metsää 18v:nä esim, mut sit niiden HUOLTO! HUOLTO APACHE!! :D

Kantapää opetti myös terottamisen tärkeyden.

[ 5 viestiä | ]