hevit huutikset hevit huutikset
SpODERman SpODERman
Kuvakommentti Kuvakommentti
Vova-setä ja Batka juttelevat Vova-setä ja Batka juttelevat
Thors Thors
The stage sets and a new challenger is born The stage sets and a new challenger is born
Pallit Pallit
Kukkuu Kukkuu
Lyönkö? Lyönkö?
Homontain avajaismarssi Homontain avajaismarssi
Väijytys Väijytys
Noodlewich Noodlewich
Highway to the Danger Zone Highway to the Danger Zone
Ymbyrä :3 Ymbyrä :3
Väsähtäneet seikkailijat Väsähtäneet seikkailijat
Tuksun häät Tuksun häät
Hirviö osa 1 Hirviö osa 1
ääniä yössä ääniä yössä
Kukkuu, pellavapäät Jukolan poijjaat Kukkuu, pellavapäät Jukolan poijjaat
Ajankohtainen kuva Ajankohtainen kuva
Seikkailua kerrakseen Seikkailua kerrakseen
Pallit pois Pallit pois
Polkkati polkkaa! Polkkati polkkaa!
Uutisotsikoita ja -juttuja Uutisotsikoita ja -juttuja
 748 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.99 MB, 1 tiedosto, 11.04.2019 19:09:28
[ + 2 | ]

Dominoefekti

[27566] [0.gif] [0.99 MB] [400x300] [] []
0.gif

sarja

(6)  · 

patrick

(7)  · 

palikka

 · 

gif

(490)
13.04.2019 08:48:04
#186542 [+-] Piilota Suosittele

>>186510

Kuulostaa suomelta. Ei tarvitse enää tehdä kunnolla. Riittää, että vähän hutaisee sinne päin. Tämä pätee aika helvetin moneen asiaan. Itseäni kyllä vituttaa jos saan keikan ja oli duuni mitä tahansa ja tekisin sen vähän sinne päin.

Ehkä olen poikkeava, mutta en pidä siitä että teen homman johon minut on palkattu, huonosti.

13.04.2019 09:19:08
#186571 [+-] Piilota Suosittele

>>186542
Minä teen huolella aina jos mahdollista, ja virheistä oppii sitten joskus kantapään kautta. Mulla on monta kantapäätä.

Olen perfektionisti aina kun en juo. Juon usein nykyään.

Toimin tosin välillä tehokkaasti, kunhan työn jälki ei kärsi. Työkalut saivat kyllä sitten kyytiä kun raivasin metsää 18v:nä esim, mut sit niiden HUOLTO! HUOLTO APACHE!! :D

Kantapää opetti myös terottamisen tärkeyden.

[ 5 viestiä | ]