miten ton puun ohi pääsee? miten ton puun ohi pääsee?
Jättiläisbörhiö Jättiläisbörhiö
Iltalehden lukemisen jälkeen Iltalehden lukemisen jälkeen
DnD DnD
kasvu kasvu
Kinkunpoistopalvelu :3 Kinkunpoistopalvelu :3
HAHAHATTU stna :D HAHAHATTU stna :D
hähää, huti meni hähää, huti meni
Annas ku täti vähä nostaa :D Annas ku täti vähä nostaa :D
Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä) Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä)
tuutko uhittelemaan :3 tuutko uhittelemaan :3
se näytti hyvältä paperilla -kuvakommentti se näytti hyvältä paperilla -kuvakommentti
Pamputtimen unelma Pamputtimen unelma
miten se tehtiinkään :3 miten se tehtiinkään :3
Spot the beer Spot the beer
Loppui se läpsiminen Loppui se läpsiminen
iinee on spy!!! :----DDD iinee on spy!!! :----DDD
Sulje ylös ja ota patukkani Sulje ylös ja ota patukkani
Korjasi näkönsä :3 Korjasi näkönsä :3
Löysi aarteen Löysi aarteen
Börh bitch >:3 Börh bitch >:3
Tulee risuja perseestä Tulee risuja perseestä
Hapsi_n tiistaijumppa Hapsi_n tiistaijumppa
Huppu päähän Huppu päähän
 703 näyttökertaa, 4 viestiä, 4.96 MB, 4 tiedostoa, 09.04.2019 10:47:15
[ + 5 - | ]

Bödkatti :3

[27428] [tiedosto-1.jpg] [1.43 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-1.jpg
[27427] [tiedosto-2.jpg] [1.25 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-2.jpg
[27426] [tiedosto-3.jpg] [1.23 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-3.jpg
[27425] [tiedosto-4.jpg] [1.04 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-4.jpg

kissa

(5209)  · 

makaa

(187)  · 

nukkuu

(210)  · 

katsoo

(20)  · 

katse

(63)  · 

maikki

(28)
09.04.2019 10:57:47 | 11:00:38
#184348 [+-] Piilota Suosittele

Edustusmaikki elementissään :333

"Krooh pyyh" :3

"Jaahah, mitäs täällä tapahtuu...
Ottaako huumon taas kuvia?
Joo, kyllä se ottaa. >:3 "

09.04.2019 11:19:28 | 11:19:44
#184366 [+-] Piilota Suosittele

>>184363

Bört, kolmessa viimeisessä paikassa nojatuoli on luonnollisesti nostettu parhaalle paikalle olohuoneessa, maksimaalisen valon, varjon ja kellottamisen vuoksi, joten se kelpaa nyt Maikille paremmin nukkumapaikaksi kuin lattia. :3

09.04.2019 11:21:44 | 11:28:05
#184369 [+-] Piilota Suosittele

>>184366

:333

Olin yläkuvassa niin börheyden lumoissa että olin täysin sokea alustan/maton ympärillä vallitsevalle tuolittomuudelle :3 Juu palvelusväen tehtävä onkin löytää börhistuimelle täydellinen paikka :3

Mites muuten viime aikojen rabspolitiikka, onko eletty säännöstelytaloudessa vai onko börhtarjonta vastannut kysyntää? :3

[ 4 viestiä | ]