Hermannin unet Hermannin unet
Sedät innokaasti selittelee Sedät innokaasti selittelee
Kun terveydenhuoltoa yksityistetään tarpeeksi Kun terveydenhuoltoa yksityistetään tarpeeksi
here is johnny :> here is johnny :>
Tän takia FP perustettiin Tän takia FP perustettiin
Plöö! :3 Plöö! :3
Kaljaa Kaljaa
Blue Man Group Blue Man Group
Norsu Norsu
Diskreetti Diskreetti
Kevätnuuhkaus :3 Kevätnuuhkaus :3
Etsi kultainen tie. Etsi kultainen tie.
Kylven Kylven
Slayjer Slayjer
Lesbian Lesbian
Näin saadaan helposti lisää tukimassia Näin saadaan helposti lisää tukimassia
Kun näet hyvän median Luolastossa Kun näet hyvän median Luolastossa
Dieetti kuntoon Dieetti kuntoon
Sheikki Sheikki
Mites teidä kaveripyynnöt Mites teidä kaveripyynnöt
SO PROGRESSIVE SO PROGRESSIVE
Iltapäivää - Sunny Afternoon Iltapäivää - Sunny Afternoon
Loukkaanuin Loukkaanuin
Hyönteismyrkky Hyönteismyrkky
 702 näyttökertaa, 4 viestiä, 4.96 MB, 4 tiedostoa, 09.04.2019 10:47:15
[ + 5 - | ]

Bödkatti :3

[27428] [tiedosto-1.jpg] [1.43 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-1.jpg
[27427] [tiedosto-2.jpg] [1.25 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-2.jpg
[27426] [tiedosto-3.jpg] [1.23 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-3.jpg
[27425] [tiedosto-4.jpg] [1.04 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-4.jpg

kissa

(5209)  · 

makaa

(187)  · 

nukkuu

(210)  · 

katsoo

(20)  · 

katse

(63)  · 

maikki

(28)
09.04.2019 10:57:47 | 11:00:38
#184348 [+-] Piilota Suosittele

Edustusmaikki elementissään :333

"Krooh pyyh" :3

"Jaahah, mitäs täällä tapahtuu...
Ottaako huumon taas kuvia?
Joo, kyllä se ottaa. >:3 "

09.04.2019 11:19:28 | 11:19:44
#184366 [+-] Piilota Suosittele

>>184363

Bört, kolmessa viimeisessä paikassa nojatuoli on luonnollisesti nostettu parhaalle paikalle olohuoneessa, maksimaalisen valon, varjon ja kellottamisen vuoksi, joten se kelpaa nyt Maikille paremmin nukkumapaikaksi kuin lattia. :3

09.04.2019 11:21:44 | 11:28:05
#184369 [+-] Piilota Suosittele

>>184366

:333

Olin yläkuvassa niin börheyden lumoissa että olin täysin sokea alustan/maton ympärillä vallitsevalle tuolittomuudelle :3 Juu palvelusväen tehtävä onkin löytää börhistuimelle täydellinen paikka :3

Mites muuten viime aikojen rabspolitiikka, onko eletty säännöstelytaloudessa vai onko börhtarjonta vastannut kysyntää? :3

[ 4 viestiä | ]