Muutama webm 9 Muutama webm 9
Kotovsky '86 - Act of Chase Kotovsky '86 - Act of Chase
Intelligent design Intelligent design
Worth it Worth it
Kissatweettejä Kissatweettejä
SHIT-TALKING MMA FIGHTER INSTANTLY BLOWN UP SHIT-TALKING MMA FIGHTER INSTANTLY BLOWN UP
Kännissä olet taikuri Kännissä olet taikuri
Tämä soimaan aina kun tekee hyvää joka suhteessa Tämä soimaan aina kun tekee hyvää joka suhteessa
jarrupalat jarrupalat
siinä se on siinä se on
Luomassa paskaa Luomassa paskaa
Saanko nuggua hieman pitempään? Saanko nuggua hieman pitempään?
Antaisin muiskun vain sulle Antaisin muiskun vain sulle
Ei jaksa keksiä otsikoita 33 Ei jaksa keksiä otsikoita 33
En keksi otsikkoa En keksi otsikkoa
Kuinka rakennetaan kampiposetiivi Kuinka rakennetaan kampiposetiivi
Ei jaksa keksiä otsikoita 38 Ei jaksa keksiä otsikoita 38
Valtakunta Germania Valtakunta Germania
Sota on hienoa Sota on hienoa
Ei jaksa keksiä otsikoita 24 Ei jaksa keksiä otsikoita 24
avio liitto avio liitto
laskelmointia laskelmointia
Silent hill Silent hill
Big boss Big boss
 788 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.43 MB, 1 tiedosto, 03.04.2019 16:25:47
[ + 3 - | ]

Kowalski, selittäkää!

[27183] [tolkien-controversy.png] [0.43 MB] [500x757] [] []
tolkien-controversy.png

lord of the rings

(13)  · 

lotr

(97)  · 

tolkien

 · 

sormus

(13)  · 

rip

(27)
03.04.2019 17:31:35
#181401 [+-] Piilota Suosittele

>>181388
Noh itellä jäi ne lorut lukematta kirjasta. Oli sellasta paskaa että. Leffoista muistan että jotain siellä höpistiin sormuksien jakamisesta. Mutta hienoa että ymmärsit vihdoin kysymyksen ja onnistuit vastaamaan :)
Ota ei-vammainen papukaijamerkki.

03.04.2019 17:42:47
#181406 [+-] Piilota Suosittele

>>181403 siis ihan oikeasti. oot vittuilumielessä vääntäny oman parodisen version papukaijamerkistä vs copypasteet jonkun laiskasti tekemän clipart -papukaijamerkin. toisessa on henkilökohtasta painoarvoa, toinen on jo koulun penkillä loppuun kulunu juttu. vitun hienoo, epäironisesti eli ei yhtään piilovitsaillen, että halusit nähä vaivaa sen eteen että auot mulle päätä.

arvostan panostasi käsi lipassa, oli mielikuvasi meikäläisestä tai asenteestani mitä tahansa :D

03.04.2019 17:50:21 | 17:53:33
#181411 [+-] Piilota Suosittele

>>181406
Paitsi että jos osa käyttää kuukkelia niin voi nähdä että en oo ite tota piirtäny. Ellen sitten ennustanut tulevaa vuodelta 2017. En todellakaan jaksais nähdä vaivaa sun etees google hakua enempää.

ps. en usko yliluonnolliseen
ps(ps)(ei se puolue). ei oo mitää henkilökohtasta, kuhan nyt vittuilin takasin heikkoon vittuiluyrityksees joka meni ainakin näin omasta mielestä vähän pieleen.

04.04.2019 10:09:10
#181673 [+-] Piilota Suosittele

>>181464
Jos toi sun eka kommenttis ei ollu vittuilun yritys niin en sit tiiä. Tähän voisin laittaa asiallisen kysymyksen mutta se menis 100% vittuilun näköseks joten jätän sen tohon ekaan lauseeseen. Jos ei ollu yritys vittuilla niin vedä johtopäätökset.

[ 15 viestiä | ]