näin vältät johtosotkun näin vältät johtosotkun
Trve satanic black metal Trve satanic black metal
Muistakaa käydä hammaslääkärissä Muistakaa käydä hammaslääkärissä
Kaksi miestä ja keppi Kaksi miestä ja keppi
Greta-täti Greta-täti
minun cokat minun cokat
Ok... Ok...
Confused Tcat Confused Tcat
kyllä minunkin on mahduttava :3 kyllä minunkin on mahduttava :3
Gamer cat Gamer cat
Risto vanhenee Risto vanhenee
No niin teki.. No niin teki..
kalamiehen läpsykät kalamiehen läpsykät
auttaako tämä :3 auttaako tämä :3
Venäläinen joukkoliikenne Venäläinen joukkoliikenne
Idiootti Idiootti
Boop Boop
Roileri jauheliha risottoa Roileri jauheliha risottoa
mustikkakeitto-madruk :D mustikkakeitto-madruk :D
Astraali Ankka Astraali Ankka
Läiskistä Läiskistä
Paranoid Paranoid
Onko nuute hyvä? Onko nuute hyvä?
Ei naisille Ei naisille
 1 040 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.23 MB, 1 tiedosto, 03.04.2019 15:36:11
[ + 10 - | ]

Pata-sedön sieni-sinihome-sibuli-ananaa-oliivipistsa

[27181] [bists.jpg] [0.23 MB] [826x995] [] []
bists.jpg

luolasto inside

 · 

mättö

(67)  · 

pitsa

(55)  · 

oma tekemä

 · 

nom

03.04.2019 15:37:38
#181334 [+-] Piilota Suosittele

Ananaa for the heitters :^)
On muuten oikeesti hyvää jos ei ylikäytä ja kombottaa vaikkapa just sinihomeen kanssa.
100% luomu käsityö voimin itse murjottu paitsi ne täytteet paitsi basilika on oma kasvattama

03.04.2019 15:38:59
#181336 [+-] Piilota Suosittele

>>181333 Emmää käytä myllättyä teurasjätettä mun pistsoissa sori.
Jauhelihaa oisin tunkenu mut siinä vaiheessa ku aloin tekee lättyjä huomasin et se on vielä jääkaapissa. Jäi sitte laittamatta

04.04.2019 04:50:27
#181589 [+-] Piilota Suosittele

>>181496 kaikkeen tottuu kokeilemalla. omalla kohalla oon vaa järkeilly et "hei tästä aineesta X on vitusti reseptejä, sen käytössä voi siis olla perää. otetaanpas tosta joku testiin tieteen nimissä" ja hups keikkaa yhtäkkiä mikä tahansa maistuu. koostumuksilla tai suutuntumilla selittely kuulostaa vaan siltä et ihminen on tottunu hunajaan ja pumpuliin :D

04.04.2019 08:10:18
#181642 [+-] Piilota Suosittele

>>181589
Sinihomejuusto ja oliivit ei nyt vaan sovi minun suuhun. Maistuvat ihan kauheilta. Sienet ei oikeastaan maistu miltään, mutta tuntuvat ällöttäviltä. Ei jatkoon...

[ 11 viestiä | ]