Assassin's Creed 4 Black Flag Blackbeard's Death Assassin's Creed 4 Black Flag Blackbeard's Death
Unreal Engine 5.0.1. - City Sample Unreal Engine 5.0.1. - City Sample
Veriryhmä - Murhablues Veriryhmä - Murhablues
valdemar valdemar
Kissa Kissa
dance moves dance moves
Persu, eiku Valta Kuuluu Kremlille Persu, eiku Valta Kuuluu Kremlille
Näin on marjat. Näin on marjat.
Perdujen mestaei syö paskaa Perdujen mestaei syö paskaa
Jeesus Jeesus
Fingerpori Fingerpori
Twitterin käyttäjät ovat perseennuolijoita Twitterin käyttäjät ovat perseennuolijoita
tuntoa vailla tuntoa vailla
nato sanna nato sanna
Petteri Järvinen Petteri Järvinen
nopeeta toimintaa nopeeta toimintaa
pylly pylly
Pieni Apunen Pieni Apunen
Pizzaperjantai Pizzaperjantai
The Bukkakes - Viihde on Tyhjää Ilman Spede Pasasta The Bukkakes - Viihde on Tyhjää Ilman Spede Pasasta
hauska eläin video hauska eläin video
käpytikka käpytikka
Elon Musk Elon Musk
Tru dat Tru dat
@-
 1 074 näyttökertaa, 14 viestiä, 5.04 MB, 1 tiedosto, 24.03.2019 16:19:36
[ + 5 - | ]

Tanskan menoa

[26722] [tiedosto.mp4] [5.04 MB] [480x480] [] []

öyh

(10)  · 

ali-ihmiset

 · 

musut

 · 

hiekka

(25)  · 

neekeri

(1397)
24.03.2019 17:12:00
#176039 [+-] Piilota Suosittele

Tää paska tulee levimään jossain vaiheessa aika pahasti käsiin.
Tollanen julkinen ulvonta pistää jollakin päreet tuleen jossain vaiheessa, kun ei kukaan muukaan mene toisten maihin huutamaan toreille.

24.03.2019 17:12:52
#176040 [+-] Piilota Suosittele

Toivoisin tämmöisiä torikokoksia joka niemeen, notkoon ja saarelmaan tässä roudan raiskaamassa isänmaassamme. Koska kestävyysvaje.

24.03.2019 18:31:55
#176107 [+-] Piilota Suosittele

suvakkipuolueet on suvainnu semmoset ihmiset maahansa mitkä eivät suvaitse suvakkeja tai ketään muutakaan

24.03.2019 18:45:21
#176117 [+-] Piilota Suosittele

Samaa huutoa kuuluu bussissa, pihalla, talon käytävillä. Missä vain. Puhelimeenkin pitää huutamalla huutaa samalla tavalla.

25.03.2019 08:41:30 | 08:44:59
#176418 [+-] Piilota Suosittele

176417

En ole koskaan ottanut osaa mihinkään aatteisiin tai hössötyksiin. En "unelmiin" tai muihinkaan. Enkä tule ottamaankaan.

Jos taas puhut asiasta joka liittyy turvapaikanhakijoiden vastaanottamiseen, niin heidän osaltaan perustan näkemykseni perustuslakiin. Jos et tiedä mitä perustuslaki kertoo asian osalta, niin suosittelen googlaamaan.

25.03.2019 09:01:34
#176422 [+-] Piilota Suosittele

176421

Sun kommentissasi paistaa hellyyttävän hienosti rajakkiälykääpiöiden turvariepu. Opponentista on käytännössä pakko luoda kehno karikatyyri, jotta vastaaninttäminen onnistuisi edes jollain tasolla eikä kompetenssin puute ja oman ajatusmaailnan kypsymättömyys kävisi liian ilmeiseksi.

30.10.2025 17:53:30
#724630 [+-] Piilota Suosittele

Kun saavat sivistyksen ja kehityksen ajettua alas islamin avulla, niin kuka heidät sitten elättää? @Tyhmä-Antero?

[ 14 viestiä | ]