horatio sarja kuva horatio sarja kuva
String-Emil restauroi köökkiä String-Emil restauroi köökkiä
Maustemies Maustemies
Jamal-tribuutti Jamal-tribuutti
. .
Uuno Amerikoissa Uuno Amerikoissa
Mielesi hotellissa on vapaita huoneita Mielesi hotellissa on vapaita huoneita
Valkoneekeri, alalaji: pohjolanpäänsekoittaja Valkoneekeri, alalaji: pohjolanpäänsekoittaja
Maistiaiset Maistiaiset
Horatio sarjakuva Horatio sarjakuva
Apinoiden Planeetan Nousu Apinoiden Planeetan Nousu
Se on rikki nyt Se on rikki nyt
Meidän pitää mennä syvemälle Meidän pitää mennä syvemälle
mäiskistä mäiskistä
Yks über, kiitos Yks über, kiitos
Kevyttä iltalukemista Kevyttä iltalukemista
Jeesus parantaa Jeesus parantaa
BDSM BDSM
Ismo Leikola - Parisuhde Ismo Leikola - Parisuhde
Iki-liikkuja Iki-liikkuja
Mamumiehen seikkailut 1-6 (Falco) Mamumiehen seikkailut 1-6 (Falco)
Tero ihan vahingossa Tero ihan vahingossa
Suiku -> Suiku ->
kääpiöiden sota kääpiöiden sota
 870 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.75 MB, 1 tiedosto, 23.03.2019 10:43:48
[ + 2 | ]

Tyhmä koira

[26664] [tiedosto.mp4] [0.75 MB] [225x400] [] []

23.03.2019 11:04:27
#175286 [+-] Piilota Suosittele

Miten niin tyhmä? Elukat kulkee loikalla pitkässä heinässä jotta saavat pidettyä näköyhteyttä ympäristöön.

23.03.2019 16:44:57
#175397 [+-] Piilota Suosittele

175295

Teen kohta "Stubitch"n itse jos ei multiaccouluvittuilu lopu.
perskatiralaa.

Yksittäiseen käyttäjään kohdistunut jatkuva pään aukominen ainakin täyttyy, mutta kuten sanottu, en ole neulaperse D-Pommin tapaan, vaan raja se on hbsen_kikkelilläkin.

En oikeasti ilmianna tai blokkaa ketään, mutta oisko sul vähän enempi bensaa?

24.03.2019 00:25:14
#175653 [+-] Piilota Suosittele

>>175603
Natsi- @Slayjer multiaccoilee ja siten vittuilee mulle jatkuvasti. En tosin ota sitä niin raskaasti kuin tikkaripyllyt.

Omat vittuiluni teen ihan omalla nimimerkillä, ja usein jopa omalla pärställä.

24.03.2019 12:54:39
#175890 [+-] Piilota Suosittele

175881 joo no varmaan ihan järkevää lopettaa hyvän sään aikana. ei oo poissulettua ettei modet oo jo tarkkaillu tätä viestiketjua

24.03.2019 23:07:08
#176300 [+-] Piilota Suosittele

>>176297
Ei o ei, mulla vaan ei ole tarvetta salailla. Kerron asiat oli mitä oli, ihan suoraan. Omalla pärställä, en tietenkään nimellä.

Olen Abdullah Bullah bin Habsdullah_

[ 16 viestiä | ]