pitkässä ruohikossa :3 pitkässä ruohikossa :3
Sleipnir - Unbekannter Soldat [Video estetty tässä maassa] Sleipnir - Unbekannter Soldat [Video estetty tässä maassa]
Biggus Diccus Biggus Diccus
Vielä turhempi laatikko Vielä turhempi laatikko
Äänikirja - Saatana saapuu Moskovaan osa 1 Äänikirja - Saatana saapuu Moskovaan osa 1
En tijä En tijä
väärä reikä väärä reikä
Tulkoon vesimelonisiivu Tulkoon vesimelonisiivu
nurr nurr nurr nurr
Kolokissi Kolokissi
Pyramidi Pyramidi
puhelinarvostelu puhelinarvostelu
Rauhoittavaa vesiputouksen kohinaa 3 tuntia Rauhoittavaa vesiputouksen kohinaa 3 tuntia
Kävelin huoneeseen ja... Kävelin huoneeseen ja...
Missä se sergey luuhaa? Missä se sergey luuhaa?
Whee! Whee!
Viimeset reivit Viimeset reivit
Buzz apu apustaja Buzz apu apustaja
Paskaperse kupissa Paskaperse kupissa
Äänestäjä Äänestäjä
hehe hehe
paulig kahvin oikeinkäyttöä paulig kahvin oikeinkäyttöä
Grumpy apple Grumpy apple
Gummidus :D Gummidus :D
 870 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.75 MB, 1 tiedosto, 23.03.2019 10:43:48
[ + 2 | ]

Tyhmä koira

[26664] [tiedosto.mp4] [0.75 MB] [225x400] [] []

23.03.2019 11:04:27
#175286 [+-] Piilota Suosittele

Miten niin tyhmä? Elukat kulkee loikalla pitkässä heinässä jotta saavat pidettyä näköyhteyttä ympäristöön.

23.03.2019 16:44:57
#175397 [+-] Piilota Suosittele

175295

Teen kohta "Stubitch"n itse jos ei multiaccouluvittuilu lopu.
perskatiralaa.

Yksittäiseen käyttäjään kohdistunut jatkuva pään aukominen ainakin täyttyy, mutta kuten sanottu, en ole neulaperse D-Pommin tapaan, vaan raja se on hbsen_kikkelilläkin.

En oikeasti ilmianna tai blokkaa ketään, mutta oisko sul vähän enempi bensaa?

24.03.2019 00:25:14
#175653 [+-] Piilota Suosittele

>>175603
Natsi- @Slayjer multiaccoilee ja siten vittuilee mulle jatkuvasti. En tosin ota sitä niin raskaasti kuin tikkaripyllyt.

Omat vittuiluni teen ihan omalla nimimerkillä, ja usein jopa omalla pärställä.

24.03.2019 12:54:39
#175890 [+-] Piilota Suosittele

175881 joo no varmaan ihan järkevää lopettaa hyvän sään aikana. ei oo poissulettua ettei modet oo jo tarkkaillu tätä viestiketjua

24.03.2019 23:07:08
#176300 [+-] Piilota Suosittele

>>176297
Ei o ei, mulla vaan ei ole tarvetta salailla. Kerron asiat oli mitä oli, ihan suoraan. Omalla pärställä, en tietenkään nimellä.

Olen Abdullah Bullah bin Habsdullah_

[ 16 viestiä | ]