He dead He dead
Miten meni niiku omasta mielestä.. Miten meni niiku omasta mielestä..
Siivouspäivä Siivouspäivä
Pieni aine Pieni aine
Nuuskis näki sut Nuuskis näki sut
Olet vain kateellinen Olet vain kateellinen
Ajan hermolla ja erilainen joulukalenteri Ajan hermolla ja erilainen joulukalenteri
>:3 >:3
Lahta-tsentr Lahta-tsentr
Leningradin sankarikissat Vasilisa ja Jelisei Leningradin sankarikissat Vasilisa ja Jelisei
much bright much bright
jahtaa lintuja :> jahtaa lintuja :>
Tyrone compilation Tyrone compilation
Kakkuja Kakkuja
Huutista Huutista
Pökälesarjakuva Pökälesarjakuva
Suihkulähde Suihkulähde
Pizzaa Pizzaa
Valkoinen voimajääkäri Valkoinen voimajääkäri
Enkeli lumitöissä Enkeli lumitöissä
Hämis Hämis
Kaunis lapsi Kaunis lapsi
Vankila Vankila
En ymmärrä En ymmärrä
 827 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 23.03.2019 09:57:11
[ + 2 - | ]

Jossu hoitaa

[26661] [0.jpg] [0.1 MB] [959x656] [] []
0.jpg

tyttö

(452)  · 

nainen

(2358)  · 

redhead

(31)  · 

punatukka

 · 

sotilas

(55)  · 

sexy

(106)
23.03.2019 10:05:30
#175238 [+-] Piilota Suosittele

Tommosesta ketjusta kilvessä ei olis paskankaan hyötyä, päinvastoin. Vihollinen voisi tarttua siihen ja repiä sulta kilven pois kourasta.
Tyhmä iinee.

23.03.2019 10:17:42
#175250 [+-] Piilota Suosittele

>>175238
Nii mut se parantaa sun cooliuspisteitä ainakin viiden XP:n verran.

Tosiasiassa tollasilla metallinkappaleilla on hyötyä kilvessä. Se on katos myös lyömäase. Lisäks jos noi ketjut on kireellä, ei siitä kukaan saa otetta.

23.03.2019 10:42:44
#175272 [+-] Piilota Suosittele

>>175251
TISSIT PITÄÄ NÄKYÄ! Miksi luulet, että naisten paidoissa on semmonen tissivako?

>>175253
Ois, mutta ehkä ketju on terävöitetty?

>>175254
Ei se ole taistelussa. Luuletko että vaikkapa ristiretkeläiset pitivät hiostavia kypäriään päässänsä muusta epämiellyttävästä armorista puhumattakaan, muuten kuin jos olivat varuillaan, tai valmistautumassa taisteluun.


Se vaan poseeraa seksikkäästi. Kertakaikkiaan mitä sakkia!

23.03.2019 11:11:23
#175290 [+-] Piilota Suosittele

>>175279
Ai vittu kun täällä on taas nerokasta porukkaa. Tekis mieli heilauttaa tollasta kaks metristä viikinkiä naamariin 20cm lerssillä, mut se ei taida ylttää.

23.03.2019 13:47:57
#175341 [+-] Piilota Suosittele

>>175317
Ei tolla näy lenkkihaarniskaa/suojaa/mikä-vittu-onkaan olevan.

Nuoli menee noista keskiajan armoreista helposti läpi, mutta lähitaistelussa hyvä. Jousimiehiä inhottiin niin paljon, että niiltä leikattiin aina etusormi, toisinaan myös keskisormi pois jos joutuivat vangeiksi.

Monta tuhatta vuotta olleet todellisia taitureita. Elokuvat vähättelevät heidän arvoa. Noh sitten ei-ammattilaisia, niin jousella vaan johokkin kuten jenkkien itsenäistymiissodassa.

Jos olet tarpeeks hyvä, esim nyrkeilijänä, et tarvitse suojia.

[ 12 viestiä | ]