Tasapaino jäbä Tasapaino jäbä
Kaarle hyväksyy Kaarle hyväksyy
Reaktioni vaateostoksilla Reaktioni vaateostoksilla
Maanantait Maanantait
Irakissa Irakissa
K-9 pidättää K-9 pidättää
En kaipaa terveyssaarnojasi >:3 En kaipaa terveyssaarnojasi >:3
kalansaaliini kalansaaliini
Hyi olkoon, mitä pervoja! Hyi olkoon, mitä pervoja!
Origameja Origameja
Kohtapuoliin >:3 Kohtapuoliin >:3
treenasin vain vähän paint-käteäni. tv: peku treenasin vain vähän paint-käteäni. tv: peku
Hörps Hörps
Audienssisi on päättynyt, huumon. >:3 Audienssisi on päättynyt, huumon. >:3
Esko pohtii ulkonäköään Esko pohtii ulkonäköään
Ei naurata bendele >:3 Ei naurata bendele >:3
Herra Hakkarainen Herra Hakkarainen
Urheiluruutu 4 Urheiluruutu 4
Taikuri Max taikoi torakoita kax Taikuri Max taikoi torakoita kax
Vinkki/vitsi Vinkki/vitsi
Köllötteleviä kisuja Köllötteleviä kisuja
Koskettava tarina siiasta Koskettava tarina siiasta
Tyttö ja ananas Tyttö ja ananas
Animekisu nauraa Animekisu nauraa
 787 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 17.03.2019 23:22:29
[ + 3 - | ]

Niin miksi?

[26428] [syyriakapinalliset.jpg] [0.07 MB] [816x960] [] []
syyriakapinalliset.jpg

assad

(5)  · 

syyria

(19)  · 

sota

(191)  · 

eurooppa

(48)  · 

vapaustaistelija

 · 

terroristi

(102)
18.03.2019 07:50:00
#172408 [+-] Piilota Suosittele

Kumma juttu kun vielä 2011-2012 suureen ääneen ulistiin että Assad:in täytyy lähteä, mutta heti kun selvisi millaista sakkia se islamilaisen kalifaatin porukka on niin kummallisesti annettiin hiljainen hyväksyntä assadin, venäjän ja iranin liittouman kurinpalautus toiminnalle. Yksi hölmöistä käänteistä tuossakin kriisissä oli ranska/britti/jenkki liittouman aseapu "kapinallisille" jotka myivät saamansa lahjoitus aseet ja varusteet isis porukalle joka näin ollen mahdollisesti kriisin pahenemisen ja pidentymisen, eli kuka tai ketkä ne pahimmat roistot olivatkaan, samaa voidaan miettiä Libya:n kohdalla, oliko järkevää syrjäyttää Gaddafi joka esti aikoinaan sen ettei puoli afrikkaa änkeä eurooppaan libyan reittiä pitkin? Samoin Saddamin syrjäyttämisen kanssa, vielä 16 vuotta koalition hyökkäyksen jälkeen irakissa on noin 50.000 amerikkalaista "neuvonantajaa", yleinen turvallisuus tilanne heikko, murhia, kidnappauksia ja aseellisia konflikteja tapahtuu päivittäin. Eri arvioiden kuten https://fi.wikipedia.org/wiki/Irakin_sota mukaan suoria ja epäsuoria uhreja tällä "pikku"sodalla olisi 380.000-840.000 joten näin jälkikäteen voidaan miettiä oliko Saddam loppujen lopuksi niin paha hallitsija, samaa voi miettiä Gaddafin ja Assadin kohdalla.

[ 3 viestiä | ]