VR:n hieno puoli. Pystyy kuikuilemaan nurkan taakse. Simulaattorissa pystyt avaamaan kuomun ja katsomaan kuomun ylitte. VR:n seuraava vaihe on se että jengi käy ulkona pelailemassa.
Eräs sovellutus voisi olla se, että sotapelejä pelattaisiin kypärä päässä. Kypärässä olisi kaikki tarvittava laitteisto. Ei muuta kun ulos sotimaan. Siinä vielä se, että laitteisto piirtäisi reaaliaikaista laskentaa ulkona olevista suojista / esineistä. Tulisi oikeasti liikuntaa ja parhautta kun hypähtää oikeasti maahan ja saa kipua jalkaansa. Sitten voidaan katsoa tulittaako takaisin kun makaa maassa orgastisessa kivussa.
[
5 viestiä
|
]
⭰
Mup da doo didda
Kalapuikko, makaroni ja muutama nakki
Hyvvää itsenäisyyspäivää.
DRG - M1000 endurance
'Murica
Fingerpori
forgodden webbins
Pakistanin asepaja
hienosti hävitetty
aseet
Muikkunen
ruokakuljettimet
America...
Nauravat nakkiriisit
Makee lipas
Syväkurkku
Nakkisarjakuva
Nyt on pakko sanoa että en keksinyt otsikkoa tälle