Ei varmaan mikään häävi elämä tuollaisella Ei varmaan mikään häävi elämä tuollaisella
Fingerpori Fingerpori
auts :) auts :)
Jalat Jalat
Turvasana. Turvasana.
pelataan :3 pelataan :3
Kuinkas sitten kävikään? Kuinkas sitten kävikään?
Wuhan Wuhan
Gondola straya Gondola straya
Uudenkylän asevarikon räjähdys Uudenkylän asevarikon räjähdys
pärinä päälle :3 pärinä päälle :3
Aku tuumii Aku tuumii
Suomalaiset vaihtoon Suomalaiset vaihtoon
Saatana syön sun viikset Saatana syön sun viikset
Semmonen tarina siinä Semmonen tarina siinä
Monotonia murhattu Monotonia murhattu
Oikaisi... Oikaisi...
Annan anteeksi :3 ...no ei sitten! >:3 Annan anteeksi :3 ...no ei sitten! >:3
Gorona nyd suomessa :DD Gorona nyd suomessa :DD
Ajankohtainen kuva Ajankohtainen kuva
goofy <:3 goofy <:3
muta iida muta iida
corona tuomarit corona tuomarit
Hehe Hehe
 879 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 28.02.2019 05:19:35
[ + 2 | ]

Niket rupes jahtaa

[25332] [juokseniinsaatanasti.jpg] [0.17 MB] [1533x1488] [] []
juokseniinsaatanasti.jpg

neekeri

(1397)  · 

kfc

(53)
28.02.2019 11:48:37 | 11:49:08
#165521 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä Berliinissä nahkatukillekkin maistui KFC, jota tarjosin heidän mäkättämisensä lopettamiseksi. Miksipäs ei. Hyväähän se uppopaistettu kana kolmellatoista mausteella on.

16.06.2024 13:09:49
#627555 [+-] Piilota Suosittele

>>165521
vanha juttu mutten ole koskaan sitä vesimeloniakaan ymmärtäny. Lähimmä meemuissa ja tälläsissä, mut en mä ole koskaan nähny neekerin... tai oikeastaan kenenkään muunkaan julkisel paikal vetelevän melooneja. Sit jossain turistipaikalla jos joku tulee myymään viipaloituu vesimeloonia kuumana päivänä, onhan se ihan selvä että sillä on asiakkaita ja varmasti itekki voisin mennä jos parempaakaan kojua ei ole vieressä?

[ 2 viestiä | ]