stubb stubb
mieslapsettaa mieslapsettaa
Peura Peura
Joskus näin Joskus näin
Olen kyllästynyt peleihisi, alamainen. >:3 Olen kyllästynyt peleihisi, alamainen. >:3
Kaapo Kaapo
tekoälykästä tekoälykästä
Niin että otetaanko matsi? Niin että otetaanko matsi?
ei roka putusta ei roka putusta
porno on saatanasta porno on saatanasta
Tohtori Pili Tohtori Pili
IE IE
Ameemiboja Ameemiboja
How it feels to chew 5 gum How it feels to chew 5 gum
sienimäinen kasvannainen sienimäinen kasvannainen
paras sää paras sää
Kissagifejä Kissagifejä
Puskaparty Puskaparty
manlet myyrä servattu manlet myyrä servattu
Gnarly! Gnarly!
The Naulakko The Naulakko
Murica bucket Murica bucket
Vittu täräytänkö ? Vittu täräytänkö ?
Donald-setä lyö vetoa Donald-setä lyö vetoa
 858 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 23.02.2019 02:57:24
[ + 3 | ]

7/10

[24906] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [694x431] [] []
tiedosto.jpg

pekoni

(50)  · 

herkkusieni

(5)  · 

sulatejuusto

23.02.2019 02:59:04 | 02:59:23
#163277 [+-] Piilota Suosittele

Herkkusieniä koskenlaskija-ruohosipulitäytteellä käärittynä pekoniin.

Henk.koht. yritys opetella syömään sieniä. Onnistuin ponnistuksessa mutta on ne vaan limasta kumia. Voi tosin johtua kokistakin; juustoa oli turhan paljon per sieni ja ruohosipulia taas olisi saanut olla enemmän, ei maistunut seassa ollenkaan. >:3

23.02.2019 05:00:07
#163297 [+-] Piilota Suosittele

Mä taas tykkään sienistä tosi paljon.
Varmaan opein jo pienenä tykkäämään, kun olin ukin kanssa keräämässä sieniä syksyllä sillon ku ei oltu kalastamassa tai metsästämässä.

23.02.2019 15:09:05
#163447 [+-] Piilota Suosittele

>>163277
Herkkusienet on iha shit tier. Ne on limasia ja mauttomia, ainoo millä ne saa "maistuu" jollekki on just tollaset pekonijuusto mätöt. Kanttarellit ja suppilovahverot parhaita suomalaisia sieniä, mutta iha perus mettäsienet kuten tatit ja rouskut on iha jepa. Jos saat jostain esim suppiloita niin ihan perus kastike on jumalainen, paista sienet ja vitusti: sipulii voissa. Sitte lisäät ruokakermaa ja vähä siinä vielä hauduttelet ja sitte lämit sitä soosia ihan mihin vaan ni 5/5. Omat lempparit peruna tai ruisleipä.

[ 6 viestiä | ]