ruokalepo ruokalepo
hyvä leffa hyvä leffa
kiittämätön kakara kiittämätön kakara
Sebua ulisuttaa Sebua ulisuttaa
Suklaata Suklaata
Pylly Pylly
Vapaapainia Vapaapainia
Rauhan uskonto taas vauhdissa Rauhan uskonto taas vauhdissa
museossa museossa
ihana nainen ihana nainen
Kommunistit vie hapsin dildot! Kommunistit vie hapsin dildot!
Tissi Tissi
Tissit Tissit
naisten oikeudet naisten oikeudet
Sipulin kuorijan paikka auki Sipulin kuorijan paikka auki
20ht century fox precent 20ht century fox precent
Kata Kata
Tissit Tissit
white man stole my chicken white man stole my chicken
Löytyhän sekin uljas syy panaman valloitukselle Löytyhän sekin uljas syy panaman valloitukselle
MAD SKILLZ BRO MAD SKILLZ BRO
Hapsi vieraili keimon luona Hapsi vieraili keimon luona
puhin ja nasun vaihtoehdot vähissä puhin ja nasun vaihtoehdot vähissä
ihana nainen ihana nainen
 949 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.29 MB, 1 tiedosto, 17.02.2019 00:24:24
[ + 4 | ]

Juuh elikkäs kuhaa ja riisiä

[24514] [tiedosto.jpg] [0.29 MB] [2048x1152] [] []
tiedosto.jpg

kuha

 · 

riisi

(21)  · 

porkkana

(27)  · 

sieni

(42)  · 

sriracha

 · 

kotiruoka

17.02.2019 00:25:38
#160458 [+-] Piilota Suosittele

Juuh, elikkäs. Paistettua kuhaa (pippuri ja suola), riisiä (suola ja sahrami), porkkanaa, kuivattua suppilovahveroa ja sriracha rönsyilyt.

17.02.2019 01:59:29
#160492 [+-] Piilota Suosittele

>>160471

Ei osaa on eri asia. Liity kanaville niin onnistuu postaaminenkin niihin. Voi samalla myös liittyä niille kanaville mitkä aikoo piilottaa niin voi nakella niihin sopivat kanavoimattomat matskut. Huvi ja hyöty yhdistyy.

Eihän täältä kai juuri kukaan "just sitä yhtä kuvaa" haeskelekkaan monesti, mutta kun hakee niin on se perkeleen kiva että se löytyy.

17.02.2019 16:57:20
#160682 [+-] Piilota Suosittele

>>160500
Ehkä, jos poistaa riisin, porkkanan, ja ennenkaikkea ketsupin. Perunaa kylkiäisiks vaan, ja nokare voita.

Toivottavasti et tukehdu pikkuruotoihin. Ei niihin kyllä varsinaisesti tukehdu, ja kertaakaan ei oo jääny kurkkuun, mutta se on paljon parempaa se ruodoton puoli, tai se toinen puoli ruodottomana.

17.02.2019 17:15:55
#160697 [+-] Piilota Suosittele

>>160683 eikä niiden kuulukaan mennä. käyttäjien pitää äänestää tagiehdotuksia (alleviivattuja) niitä klikkaamalla että niistä tulee valideja

17.02.2019 17:38:04
#160714 [+-] Piilota Suosittele

>>160703 jos se on niinkun nappulassa, niin 3-5 eri ääntä. modet toki pidättää oikeuden yhen klikkauksen hyväksyntään, ehdotusten tai valmiiden tagien poisteluun tai omien lisäilemisiin. sillähän se bassokettukin sai aikanaan eniten tagiehdotuksia -mainintoja, kun moderoottorina vain lisäili menemään

[ 15 viestiä | ]