Khyllä Khyllä
The Hunchback Of Notre Dame -musikaalin soundtrack The Hunchback Of Notre Dame -musikaalin soundtrack
Tää Avengers: Endgame vaikuttaa lupaavalta Tää Avengers: Endgame vaikuttaa lupaavalta
Ensimmäinen kuva mustasta aukosta Ensimmäinen kuva mustasta aukosta
Studio Gibby Studio Gibby
Äänestys Äänestys
honk honk honk honk
Uskomattomat beduiinit Uskomattomat beduiinit
koulumatkalle mars :3 koulumatkalle mars :3
"This is my fetish" "This is my fetish"
Splörs Grand Prix Splörs Grand Prix
Tinderin kermaa osa 3 Tinderin kermaa osa 3
Pitkä rengasretki Pitkä rengasretki
Fwoo Fwoo
Kevätnuuhkaus :3 Kevätnuuhkaus :3
Boing boing Boing boing
Homosammakot tulevat Homosammakot tulevat
vitut vitut
Tänään illalla. Tänään illalla.
Hei Hei
Akka ja kissa Akka ja kissa
Tuntuu höpöltä Tuntuu höpöltä
Minun lapsuudessani Minun lapsuudessani
Vidut - Ei Vidut - Ei
 952 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.29 MB, 1 tiedosto, 17.02.2019 00:24:24
[ + 4 | ]

Juuh elikkäs kuhaa ja riisiä

[24514] [tiedosto.jpg] [0.29 MB] [2048x1152] [] []
tiedosto.jpg

kuha

 · 

riisi

(21)  · 

porkkana

(27)  · 

sieni

(42)  · 

sriracha

 · 

kotiruoka

17.02.2019 00:25:38
#160458 [+-] Piilota Suosittele

Juuh, elikkäs. Paistettua kuhaa (pippuri ja suola), riisiä (suola ja sahrami), porkkanaa, kuivattua suppilovahveroa ja sriracha rönsyilyt.

17.02.2019 01:59:29
#160492 [+-] Piilota Suosittele

>>160471

Ei osaa on eri asia. Liity kanaville niin onnistuu postaaminenkin niihin. Voi samalla myös liittyä niille kanaville mitkä aikoo piilottaa niin voi nakella niihin sopivat kanavoimattomat matskut. Huvi ja hyöty yhdistyy.

Eihän täältä kai juuri kukaan "just sitä yhtä kuvaa" haeskelekkaan monesti, mutta kun hakee niin on se perkeleen kiva että se löytyy.

17.02.2019 16:57:20
#160682 [+-] Piilota Suosittele

>>160500
Ehkä, jos poistaa riisin, porkkanan, ja ennenkaikkea ketsupin. Perunaa kylkiäisiks vaan, ja nokare voita.

Toivottavasti et tukehdu pikkuruotoihin. Ei niihin kyllä varsinaisesti tukehdu, ja kertaakaan ei oo jääny kurkkuun, mutta se on paljon parempaa se ruodoton puoli, tai se toinen puoli ruodottomana.

17.02.2019 17:15:55
#160697 [+-] Piilota Suosittele

>>160683 eikä niiden kuulukaan mennä. käyttäjien pitää äänestää tagiehdotuksia (alleviivattuja) niitä klikkaamalla että niistä tulee valideja

17.02.2019 17:38:04
#160714 [+-] Piilota Suosittele

>>160703 jos se on niinkun nappulassa, niin 3-5 eri ääntä. modet toki pidättää oikeuden yhen klikkauksen hyväksyntään, ehdotusten tai valmiiden tagien poisteluun tai omien lisäilemisiin. sillähän se bassokettukin sai aikanaan eniten tagiehdotuksia -mainintoja, kun moderoottorina vain lisäili menemään

[ 15 viestiä | ]