Perhe lumihankeen ja joulukuusi sisälle Perhe lumihankeen ja joulukuusi sisälle
allah sammuu allah sammuu
motivational motivational
Leipää Leipää
Riikka vuonna 2008 Riikka vuonna 2008
hellästi hierova vesisuihku hellästi hierova vesisuihku
vahingossa lipsahti vahingossa lipsahti
Hei sinä Hei sinä
taktiset ranskalaiset taktiset ranskalaiset
Mun rottamobiili Mun rottamobiili
Myyy Myyy
kertoi tarinan kertoi tarinan
Täytetty pääsiäislammas Täytetty pääsiäislammas
Kaikki on päin helvettiä Kaikki on päin helvettiä
nyt mentiin nyt mentiin
täs mä lentämäs täs mä lentämäs
Mitä? Mitä?
mailman pienin viulu mailman pienin viulu
Ihana nainen Ihana nainen
Anna mulle piiskaa Anna mulle piiskaa
väärinymmärretty väärinymmärretty
Heppaa, kissaa, koiraa ja laulua Heppaa, kissaa, koiraa ja laulua
Granit Granit
saipastaja saipastaja
 1 841 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto, 16.02.2019 22:46:45
[ + 0 | ]
👑 Katsotuin 16.02.2019.

romanttista

[24511] [a006bdb8.jpg] [0.22 MB] [928x928] [] []
a006bdb8.jpg

elämänkallu

17.02.2019 17:07:25
#160689 [+-] Piilota Suosittele

160596

Vaikka usein pilkkaankin teitä vuoristolaiselämää eleleviä erakkoja, on keharit kyllä pahinta kastia. Itse sijotun sille välille.

Vituttaa ihan tosissaan käydä siellä. Autoa ei saa parkkiin, ja katu on talvellakin mustempi kuin täällä kesällä.

[ 13 viestiä | ]