E-sana E-sana
Liikennehylbyrä Liikennehylbyrä
Nikola Tesla Nikola Tesla
Passiivista vastarintaa Passiivista vastarintaa
joistakin tavoista ei pääse eroon joistakin tavoista ei pääse eroon
Valta kuuluu kissoille Valta kuuluu kissoille
Painopiste Painopiste
nigga nigga
Dad Dad
ministerin lauantai ministerin lauantai
Juuh elikkäs Pasta Carbonara Juuh elikkäs Pasta Carbonara
vasaralla vaihdetta vasaralla vaihdetta
lamborghini lamborghini
kilju kilju
Assburger holocaust Assburger holocaust
Tami Tami
ebony fight ebony fight
hieno kärry hieno kärry
Rasismi ja antirasismikysymyksiä Rasismi ja antirasismikysymyksiä
pyörä pyörä
Vasemmistonuoret rinkirunkkaavat ilosta, kun poliisia heitettiin Vasemmistonuoret rinkirunkkaavat ilosta, kun poliisia heitettiin
vammane vammane
hello! hello!
Kumpi parempi? Kumpi parempi?
 810 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 16.02.2019 16:52:52
[ + 3 | ]

Parkkaus

[24458] [aupahoph.png] [0.13 MB] [690x802] [] []
aupahoph.png

auto

(729)  · 

parkkeeraus

(11)
16.02.2019 19:43:58
#160279 [+-] Piilota Suosittele

Ja harjoittelua ei voi missään nimessä tehdä vaikka avoimessa tilassa? Eihän? Nooo.. Ei se mitään. Autoilu on vaarallista ja siitä taas yksi todiste lisää.

17.02.2019 00:00:46
#160436 [+-] Piilota Suosittele

160415


Mutta loogisuus tuntuu välillä puuttuvan. Jos tarvitsee lisäharjoitusta, niin tietenkään sitä ei kannata tehdä helvetin vaarallisessa paikassa.

17.02.2019 03:09:44
#160509 [+-] Piilota Suosittele

Ja oli kuitenkin kortin saanu. Aina välillä iskee ahdistus liikenteessä ja miettii sitä kuinka sitä vaan luottaa siihen, että ihmiset pysyy omalla kaistallaan ja mikään elukka ei loikkaa eteen.

[ 3 viestiä | ]