Ja harjoittelua ei voi missään nimessä tehdä vaikka avoimessa tilassa? Eihän? Nooo.. Ei se mitään. Autoilu on vaarallista ja siitä taas yksi todiste lisää.
Ja oli kuitenkin kortin saanu. Aina välillä iskee ahdistus liikenteessä ja miettii sitä kuinka sitä vaan luottaa siihen, että ihmiset pysyy omalla kaistallaan ja mikään elukka ei loikkaa eteen.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Matrix temppuilee
Autostaja
Luolastolaiset viikolla
Setämiehen ykämobiili
Jo on mylly
auto myynnissä
Driftailun perusoppimäärä (turku drift kuuluu lisäkursseihin)