E.T E.T
hieroi tuttavuutta hieroi tuttavuutta
kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä
tässä on sitä tässä on sitä
pyyhekumi pyyhekumi
tanssi tanssi
Vakavatahna Vakavatahna
Haistata mursulle paska Haistata mursulle paska
Pieruperse Pieruperse
Deittailemaan Deittailemaan
Onneksi on omilla aivoillaan ajattelevia nuoria Onneksi on omilla aivoillaan ajattelevia nuoria
Ilmastonmuutos. Jääkarhut kuolee.. Ilmastonmuutos. Jääkarhut kuolee..
Mikki ja persut Mikki ja persut
Vikaääni Vikaääni
Mareja Mareja
dog boogers dog boogers
Opetti estämään raiskauksen Opetti estämään raiskauksen
Krapula-aamu Krapula-aamu
energy drink energy drink
Hajurako Hajurako
Puujumalat Puujumalat
homm3 homm3
Ozzyman with bear Ozzyman with bear
Ikeadåsh Ikeadåsh
 887 näyttökertaa, 2 viestiä, 1.79 MB, 1 tiedosto, 15.02.2019 16:14:50
[ + 5 | ]

worth it

[24363] [0.webm] [1.79 MB] [636x358] [] []

auto

(729)  · 

madallus

 · 

katteet

 · 

nissan

(15)  · 

ps13

 · 

ca18

 · 

turbonelonen

 · 

4banger

 · 

turbo

(19)  · 

kaunis

(71)  · 

coupe

 · 

180sx

 · 

200sx

 · 

240sx

15.02.2019 18:32:15
#159761 [+-] Piilota Suosittele

Itsellä oli joskus Volvo, joka oli laskettu myös turhan matalalle. 3" ränni otti hidastetöyssyissä maahan, vaikka kuinka yritti varoa. Maantiellä oli kyllä helvekon hieno ajaa ja murina oli sellainen, että koko lähiö tiesi, kun sillä ajoi.

Wanhana äijänä menin halpaan ja sekin piti ostaa, kun oli niin iso murina. Ei ollut ihan optimaalinen ostos se, ei.

[ 2 viestiä | ]