Aamiainen Aamiainen
Jenkkien Bidé Jenkkien Bidé
Persun ymmärrys Persun ymmärrys
VLC media player tisseillä VLC media player tisseillä
lopetetaan ilmastonmuutos lopetetaan ilmastonmuutos
Hmmm Hmmm
Näin napsahtaa saikkua Näin napsahtaa saikkua
Vihdoinkin Vihdoinkin
Ihana nainen Ihana nainen
Röyh :D Röyh :D
Jumalkoodari anthem Jumalkoodari anthem
Juhannus alko(i) Juhannus alko(i)
Saalis Saalis
Palkkapäivänä Palkkapäivänä
Lisää kissoja Lisää kissoja
Unreal Tournament - Full OST - HD Quality Unreal Tournament - Full OST - HD Quality
Kapina, Li ja Pride Kapina, Li ja Pride
My heart will go on My heart will go on
Positiivisuus Positiivisuus
Kalastusta Kalastusta
Stubb-plug Stubb-plug
Neekeri Neekeri
Yllätys Yllätys
Globalismi tuhoaa taas yhden kulttuurin Globalismi tuhoaa taas yhden kulttuurin
 831 näyttökertaa, 6 viestiä, 2.09 MB, 1 tiedosto, 14.02.2019 15:21:05
[ + 4 - | ]

Apinakin osaa asetta käyttää


apina

(178)  · 

neegers

 · 

(149)
14.02.2019 15:33:15 | 15:33:30
#159393 [+-] Piilota Suosittele

Minusta tämä Rise of the planet of the apes ei ollut kovin kummoinen. Kyllähän tuon katsoi, mutta eniten pidin viimeisimmistä (War of the planet apes vai mikä sen nimi oli).

14.02.2019 15:59:00
#159396 [+-] Piilota Suosittele

>>159393 Joo se eka oli kyllä tylsä ja huono. harvoja leffa sarjoja missä molemmat jatko osat on parempia ku ensimmäinen osa. Itellä meinas jäädä kattomatta ne jatko osat sillon aikoinaan ku aattelin että on samanlaisia ku se ns ykkönen.

[ 6 viestiä | ]