Ei sieltä kukaan selviä hengissä. Siellä saa sitoa "oman turvallisuuden" nimissä vanhuksen sänkyyn, lääkitä katatoniseksi, jättää makaamaan likaisiin vaippoihin paiväksi tai 2:si ja jos vanhus ei ymmärrä juoda / syödä silloin kun hoitaja tulee juottamaan & syöttämään niin who cares jos sattuu kupsahtamaan nestevajaukseen tai sen komplikaatioihin, luonnollinen kuolema koska vanha ihminen.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Homeinen pillu ja @digimummo
Valtaistuimeni
gubbella vähän kierroksia
Ikä on vain numero!
Pelastakaa Kalevin Poonukset
hätänappi
sleepy joe
boomer ja ladyboi
Kaikkien janoisten sankari
Uuh beibi
iloinen tunnelma
Voittajana Esperistä!
Heitä homo voltti!
Vanhassa vara parempi
gubbe ragee
Papat bordellissa.
Vanhusten ruoka
Vanhukset Suomessa vs Ulkomailla
Sun mutsi järkyttyi
trump
Tankillinen löpöä
pappaa ei kiinnosta
gubbe vähä hukas
Suomessa meillä ei vaan ole oikeuksia puolustaa omaa kotia