F-35 piiputtaa sateella. F-35 piiputtaa sateella.
Joillakin on aliarvostettava huumorintaju Joillakin on aliarvostettava huumorintaju
Trimmaa sitä apinaa saatana Trimmaa sitä apinaa saatana
Ei dabbelu vaan hali :3 Ei dabbelu vaan hali :3
There's something about Miriam There's something about Miriam
Skandinavialaisuus on vain myytti Skandinavialaisuus on vain myytti
Hyvä, jee! Hyvä, jee!
Upeita venäläisiä klassikoita t. repo Upeita venäläisiä klassikoita t. repo
paltamon lahja maailmalle paltamon lahja maailmalle
kateellinen kateellinen
vituttaa kun käy näin vituttaa kun käy näin
Kuvia, saatana 2 Kuvia, saatana 2
Salasuus Salasuus
kivapuhetta kerrassaan kivapuhetta kerrassaan
Nurmenleikkuu Nurmenleikkuu
vessa täynnä porukkaa vessa täynnä porukkaa
prööt prööt
Ruby Rose Ruby Rose
Mestari Mestari
käärme puree mikrofoonia käärme puree mikrofoonia
YOLO XD YOLO XD
Yllätys! :3 Yllätys! :3
Pötkylä Pötkylä
Onko holokausti tekaistu? Onko holokausti tekaistu?
 872 näyttökertaa, 11 viestiä, 4.49 MB, 1 tiedosto, 09.01.2019 01:55:42
[ + 7 | ]

Kabom

[22700] [tiedosto.mp4] [4.49 MB] [800x450] [] []

pommi

(43)  · 

ilotulitus

(9)  · 

kabom

09.01.2019 02:27:42 | 02:28:40
#144164 [+-] Piilota Suosittele

Komet Bomb viemärissä? Lähti meinaan just kun het' kun Kometin ruutilanka joutu suljettuun tilaan.

e:n tarkota viemäriä, vaan langan suojapaperia.

09.01.2019 19:26:48
#144460 [+-] Piilota Suosittele

>>144208
Todennäköisesti vaihtu nopeempaan lankaan

Nah, se vaan palaa räjähtäen nopeasti se ruutilanka hyvin tiiviissä tilassa eli ton käärön sisällä, kuten videosta näkee.

144393

Löytyisköhän tuommosen valmistamiseen ohjeita netistä

Juu.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Myyrmannin_r%C3%A4j%C3%A4hdys#Kotikemian_forum
Kotikemian foorumi vaan ei ole enää ollut käytössä myyrmannin takauksen jälkeen. Mutta onhan noita. Tonki foorumin RC:n (räjäyttäjän) nickname ohjeet löytää melko varmasti vielä netin syövereistä.

>>144384
Putoaako tossa maahan asti

Aika likelle kameramiestä vielä :D

144398

Miksi Juhannuksena pitäis ampua raketteja?

Juhannuksena ammutaan vaimo ja lapset, ei raketteja. Jos ei sitä ennen itse huku.

09.01.2019 20:37:04
#144507 [+-] Piilota Suosittele

144393 muistelen kattoneeni joskus jonku ohjelman televisiosta jossa valmistivat tuollaisen, aika yksinkertainen systeemi loppujenlopuksi

[ 11 viestiä | ]