Yaaay! Yaaay!
Edestä pois, että näkyy. Edestä pois, että näkyy.
peitossa :3 peitossa :3
Bashar Bashar
Lällällää Lällällää
Klasun treffi-ilmoitus, robotti ja tukki paksilla Klasun treffi-ilmoitus, robotti ja tukki paksilla
Roach Roach
Miksi meillä on kädet? Miksi meillä on kädet?
Tissit Tissit
Bers Bers
Ihana nainen Ihana nainen
Sattuu ja tapahtuu Sattuu ja tapahtuu
OOF OOF
mindfuck mindfuck
Börheä parta :3 Börheä parta :3
Uusi testamentti Uusi testamentti
Ps1 Ps1
Rinne Rinne
hessun kylmä kyyti hessun kylmä kyyti
Saatana täällä on kylmä! Saatana täällä on kylmä!
Tasa-arvoa Amerikan malliin. Tasa-arvoa Amerikan malliin.
Jotain suussa Jotain suussa
juuh elikkäs juuh elikkäs
söpö riistamakera kuva söpö riistamakera kuva
 866 näyttökertaa, 23 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 07.01.2019 22:44:37
[ + 4 | ]

Viimeinen Reichstagin vapauttaja

[22640] [beljajev.jpg] [0.08 MB] [764x768] [] []
beljajev.jpg

nikolai

 · 

beljajev

 · 

sota

(192)  · 

reichstag

 · 

voitto

(27)
07.01.2019 22:46:58
#143412 [+-] Piilota Suosittele

92-vuotias Nikolai Mihailovitš Beljajev on viimeinen elossa oleva Berliinin Reichstagin vapauttamiseen osallistuneista neuvostosotilaista. Maailman ruskeasta rutosta vapauttaneille sankareille kunnia!

07.01.2019 23:13:01
#143441 [+-] Piilota Suosittele

>>143439
Mun kommenttini ja kuvan teksti ei ole täysin yksi yhteen. Kuvassa sanotaan "matala kumarrus sankarille". Minusta se ei ollut suomeksi kovin hyvä ilmaisu ja kehitin siihen oman version.

08.01.2019 09:53:16
#143630 [+1] Piilota Suosittele

Hinta toisen maailmansodan loppumisesta oli kova saksalaisnaisille. Berliinin natsivallasta vapauttaneet puna-armeijan joukot syyllistyivät historian suurimpaan joukkoraiskaukseen. He raiskasivat nykyisessä Saksan pääkaupungissa kaikki tielleen osuneet naiset kahdeksanvuotiaasta aina kahdeksankymppiseen.

Raiskattuja uskotaan olleen Berliinissä jopa 200 000. Raiskattujen keski-ikä oli 16,7 vuotta, ja jokainen raiskattiin keskimäärin 12 kertaa. Jopa 200 000 lapsen arvellaan saaneen alkunsa venäläissotilaan raiskauksista ja 10 000 naisen kuolleen raiskauksen seurauksiin.

Kivaa on tuntunu olevan....

08.01.2019 15:46:51
#143744 [+-] Piilota Suosittele

Sinäällään kyl kunnioitan melkolailla kaikkia veteraaneja, taistelivat sitten minkä aatteen alla. Mutta sodan romantisointi on oikeastaan loppupeleissä aika vammasta hommaa

08.01.2019 23:03:29
#144080 [+1] Piilota Suosittele

>>143630 Mutta kun voittajat kirjoittavat historian. Eihän Nagasakista ja Hiroshimasta puhuta tänä päivänäkään historian suurimpina sotarikoksina jotka kohdistuivat siviileihin.

[ 23 viestiä | ]