Se oli elämäni omituisin joulu Se oli elämäni omituisin joulu
Koiruus Koiruus
täällä sitä vaan ollaan täällä sitä vaan ollaan
ennen ja jälkeen ennen ja jälkeen
Nönnönöö! Nönnönöö!
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Aatu voi tulla ikkunan taa.. Ei itkeä saa, ei meluta saa, Aatu voi tulla ikkunan taa..
minä asun täällä nyt :3 minä asun täällä nyt :3
ghost busters ghost busters
jos sä tahdot niin... jos sä tahdot niin...
Dont you cry tonight Dont you cry tonight
Vegaanius Vegaanius
>Palli-itkistä :D >Palli-itkistä :D
Lootcrate availua Lootcrate availua
Looginen järjestys Looginen järjestys
Everything went better than expected Everything went better than expected
jäävuorisalaatti jäävuorisalaatti
punavihreä käsikirja punavihreä käsikirja
Joko luolaston bensalenkkariamiksia kuumottaa? Joko luolaston bensalenkkariamiksia kuumottaa?
☉.̫☉ ☉.̫☉
ei oikeen yhellä kädellä kuvaaminen onnistu ei oikeen yhellä kädellä kuvaaminen onnistu
Slayjer uudestaan Slayjer uudestaan
mandy mandy
Koiru hukassa Koiru hukassa
Bärisee :3 Bärisee :3
 811 näyttökertaa, 9 viestiä, 3.43 MB, 3 tiedostoa, 23.12.2018 14:38:35
[ + 5 - | ]

Kissoja, kissoja kaikkialla...

[21962] [tiedosto-1.jpg] [0.88 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-1.jpg
[21961] [tiedosto-2.jpg] [1.31 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-2.jpg
[21960] [tiedosto-3.jpg] [1.24 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-3.jpg

kissa

(5203)  · 

hanki

(6)  · 

jäljet

 · 

maikki

(28)  · 

makaa

(187)  · 

koriste

(8)  · 

joulutähti

24.12.2018 18:17:10
#136445 [+-] Piilota Suosittele

>>136285

Niin iloisaa Talvimorttia :333

Maikillakin näyttävät asiat olevan börheästi :3 Oletko muuten päässyt näkemään pitkänmatkalaisbendeleen vai joko hän ehti lähteä? :3

24.12.2018 23:42:17
#136627 [+-] Piilota Suosittele

>>136625

Tänään syötiin, herkkuruokaa, -tikkua ja -nappia, ynnä ryystettiin kissoille tarkoitettua maitoa. Vivamort ja Maikki ovat bödkötelleet unten mailla jo monta tuntia. :3

[ 9 viestiä | ]