Ettäs tiedätte Ettäs tiedätte
Unikaveri :3 Unikaveri :3
Tarvikkeet arkeen Tarvikkeet arkeen
Pysähtykää pentele! Pysähtykää pentele!
Se on taas se aika vuodesta... Se on taas se aika vuodesta...
Homer is dead Homer is dead
Selluliitti perse Selluliitti perse
Nautinto Nautinto
Monni menee jälkiliukkaille Monni menee jälkiliukkaille
Vaikka itse oletkin kani niin kissasi ei välttämättä ole Vaikka itse oletkin kani niin kissasi ei välttämättä ole
Herkullista Herkullista
Näin Legendat syntyvät Näin Legendat syntyvät
excellente excellente
Uppsalan mittavin Uppsalan mittavin
Koeajoi tavaran Koeajoi tavaran
Herätys Herätys
Rahaa palaa Rahaa palaa
Siperiannoutaja Siperiannoutaja
Nyt duli dabbelu! :3 Nyt duli dabbelu! :3
Kowalski, selittäkää! Kowalski, selittäkää!
Narsissipelto Narsissipelto
:) (Mora) :) (Mora)
Shoo-be-doo Shoo-be-doo
offiser donws offiser donws
 930 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.2 MB, 1 tiedosto, 13.12.2018 17:34:51
[ + 5 - | ]

Pöntöstä asiaa

[21595] [0.jpg] [0.2 MB] [485x1811] [] []
0.jpg

feissarimokat

(147)  · 

hauska

(13)  · 

kommentti

(21)  · 

facebook

(181)
13.12.2018 17:55:44 | 17:56:06
#132203 [+-] Piilota Suosittele

Mulla on kanssa semmonen juttu että kun muutan niin lyön pöntön ennen lähtöä paskaksi koska se oli mun pönttö. Siitä ei oteta edes kuvia ja jos otetaan niin ilmioitan julkisesti että kuvassa on nimen omaan juuri minun pönttö.

[ 5 viestiä | ]