ninjajuttuja ninjajuttuja
Rypäs Rypäs
Nyyaaaargh! Nyyaaaargh!
mamu sossu mamu sossu
Ei ole aikaa tauoille Ei ole aikaa tauoille
Hämähäkki Hämähäkki
Jättiläispunapuuhakkuuta,uitto- ja sahatoimintaa vuodelta 1946 Jättiläispunapuuhakkuuta,uitto- ja sahatoimintaa vuodelta 1946
"Huumori on defenssi." "Huumori on defenssi."
John Lennon/Harry Potter John Lennon/Harry Potter
ryyps ryyps
Chuck Norris ei ole mikään super mario Chuck Norris ei ole mikään super mario
Auringonbörhennys :3 Auringonbörhennys :3
kissepitse kissepitse
riemurasiassa aika ahdasmielinen spämmiboksi riemurasiassa aika ahdasmielinen spämmiboksi
Murkun vaellus Murkun vaellus
et tu, brute? et tu, brute?
matkailumainos japanista matkailumainos japanista
puuvillan poimijat puuvillan poimijat
Tissit Tissit
Piilota tuskasi tyylillä Piilota tuskasi tyylillä
Kauppisen työ maa vierailu Kauppisen työ maa vierailu
ebin :DDD ebin :DDD
Hereillä ja unessa :3 Hereillä ja unessa :3
Nutella Nooan meriseikkailu (Gen 609.34) Nutella Nooan meriseikkailu (Gen 609.34)
 715 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 11.12.2018 15:37:59
[ + 6 - | ]

Tälläsestä en olekkaan kuullut

[21550] [tiedosto.png] [0.02 MB] [988x144] [] []
tiedosto.png

kajutin

 · 

kaapeli

(10)  · 

sisään

(10)  · 

ajo

11.12.2018 15:45:04
#131512 [+-] Piilota Suosittele

Vinyyliaikoina oli usein ongelmana rahina. Siitä pääsi eroon kun hankasi vinyylilevyn pintaa voimakkaasti hienojakoisella hiekalla. Hiekka nimittäin varautui hankauksen voimasta positiivisesti ja poimi mukaansa rahinaa aiheuttavat heikkokuntoiset vinyyliatomit.

11.12.2018 16:02:11
#131516 [+-] Piilota Suosittele

>>131512 hiekkapaperi kans toimii hyvin, hioo urat sileemmäks nii on puhtaampi ääni. Kannattaa valita kuiteski musiikkigenren mukaan hiekkapaperin karkeus, et jos on jotain nopeeta rokkimusiikkia (äänekäs musiikki = urat syvemmät) nii karkea hiekkapaperi, joku 120 on iha hyvä ja jos on klassista musiikkia nii varmaan sellanen 340 tai 400. Sit hankaa vaan kovaa et hiekkapaperi uppoo sinne vinyylin uriin kunnolla.

11.12.2018 17:50:40
#131546 [+-] Piilota Suosittele

Sähkö on tosiaan elektronien liikettä, mutta 9/10 ei ymmärrä tai edes suostu ymmärtämään missä elektronit siellä vipeltää.
Kaapelia vaihdetaan hituvirta peleissä aina vaan suuremmiksi ja ihmetellään, kun silti lämpenee.

21.02.2019 23:06:48
#162674 [+-] Piilota Suosittele

>>131546
mutta 9/10 ei ymmärrä tai edes suostu ymmärtämään missä elektronit siellä vipeltää

Joku plussaili, joten otan kantaa. Kerros mulle missä ne "elektroidit" siellä "vipeltää" :D

23.02.2019 11:11:56
#163383 [+1] Piilota Suosittele

>>163358
Laitetaanks vähän vipellystä sun kasseille?


Noniin saatana, asiaan: elektronit eivät vipellä yhtään missään, niillä on vain eri energiatasoja, mutta yläasteikäsille se on helpompi selittää siten kuten se selitetään. Samoten atomit ovat varmaan kaikki täysin uniikkeja, mutta sitä on myös hankala selittää typeryksille.

Elektronia vois melkeinpä verrata fotoniin vaikka ovatkin täysin eri asia, ja puhua kaksoisrakokokeesta.

[ 8 viestiä | ]