Ilonpilaaja Ilonpilaaja
moi poliisisetä moi poliisisetä
Reichstag 30.1.1939 Reichstag 30.1.1939
Tissi suussa Tissi suussa
Rant Rant
uncle dolan uncle dolan
Loppu kaupoista. Loppu kaupoista.
paskaa.mp4 paskaa.mp4
bite the curb bite the curb
Repon lempikolikot: Arktinen hiili Repon lempikolikot: Arktinen hiili
helenius vastaan kownaki ja tuomari helenius vastaan kownaki ja tuomari
Antivaxxerit servattu Antivaxxerit servattu
Maailman pisin kääpiö anno 1944 Maailman pisin kääpiö anno 1944
Nuoripari rannalla Nuoripari rannalla
Ihana nainen Ihana nainen
no racism no racism
homeless gooby homeless gooby
Epävakaa olotila. Epävakaa olotila.
hienoja ledejä hienoja ledejä
world longest poo world longest poo
Mr. Puzzles Mr. Puzzles
tyrone on nero tyrone on nero
Ihana nainen Ihana nainen
Taas pari kuvvaa Taas pari kuvvaa
 1 102 näyttökertaa, 11 viestiä, 1.15 MB, 1 tiedosto, 30.11.2018 23:41:34
[ + 6 - | ]

Keskeneräinen yhteistyösarjis vuodelta 2011

[21093] [Tuksuprojekti.png] [1.15 MB] [1000x15024] [] []
Tuksuprojekti.png

keskeneräinen

 · 

sarjakuva

(525)  · 

paint

(334)  · 

viittamies

 · 

paint-sankarit

 · 

nukkumatti

(6)  · 

suomijätkä

 · 

usvax1

(5)  · 

vumpalouska

(16)  · 

derpyhooves

 · 

tukiainen

(12)
30.11.2018 23:42:32
#127100 [+1] Piilota Suosittele

Tässä keskeneräiseksi jäänyt, ennen julkaisematon yhteistyöprojekti vuodelta 2011. Tekijöinä Vumpalouska, usvax1 ja DerpyHooves.

02.12.2018 11:34:52
#127691 [+-] Piilota Suosittele

Vumpa. Pistäkäähän toimeksi. Juttu jäi pahasti kesken! Saiko turpaansa vai ei? Ja mitä tapahtui laivan muulle väelle?
Mitä teki viittamies? EPRKELE
SAATANA!!

02.12.2018 15:00:57
#127757 [+-] Piilota Suosittele

>>127691 En mä voisi omia muiden hahmoja ;_____;

Ideana oli, että sankarit kykenevät voittamaan Merihirviön ainoastaan yhdistämällä voimansa. Yksi idea taisi olla myös se, että Merihirviö olisi käyttänyt seireeninlauluaan ottamaan Viittamiehen hallintaansa, mikä olisi pakottanut Nukkumatin ja Suomijätkän taistelemaan kaveriaan vastaan.

02.12.2018 16:55:30 | 22:53:46
#127788 [+-] Piilota Suosittele

>>127767 Usvax1:een voisin EHKÄ saada yhteyden, mutta DerpyHoovesista ei ole kuulut mitään vuoden 2013 jälkeen. Taidan olla kolmikon ainoa edes joten kuten aktiivinen jäsen, enkä mäkään ole tehnyt yhtään Paint-sarjakuvaa melkein vuoteen ;___;

02.12.2018 18:44:42
#127837 [+-] Piilota Suosittele

>>127788

Sitten teet näin: Jatkatte jos mahdollista. Hahmo jota ei saada esille kuolee heti!. Uusi hahmo tulee tilalle. HYVIN VITUN YKSIIIINKERTAISTA!

TAi sitten on myös kolmas vaihtoehto. KARENSSI!

[ 11 viestiä | ]