simpanssille banaani simpanssille banaani
neeger vs sähkömoottori neeger vs sähkömoottori
Ihana nainen Ihana nainen
hyppy hyppy
hyllyy hyllyy hyllyy hyllyy
M-mutta mie oon poika norski! M-mutta mie oon poika norski!
Malaijikarhu eli Ykäkarhu Malaijikarhu eli Ykäkarhu
Unholy black metal 2 Unholy black metal 2
Liigastajat Liigastajat
Vroom vroom Vroom vroom
Raksahommia 2 Raksahommia 2
adolf schwarzzenegger adolf schwarzzenegger
Vassarien vika! Vassarien vika!
arvokasta laminaattia arvokasta laminaattia
The nexus of chaos 4 The nexus of chaos 4
Promohommat 5 Promohommat 5
Iso pylly Iso pylly
facebook prison facebook prison
friikki onnettomuus friikki onnettomuus
Ihana nainen Ihana nainen
Tapahtui Animessa Tapahtui Animessa
Arvuutus peli Arvuutus peli
Persun genderinot Persun genderinot
tuoppi yhdellä huitasulla tuoppi yhdellä huitasulla
 1 093 näyttökertaa, 11 viestiä, 1.15 MB, 1 tiedosto, 30.11.2018 23:41:34
[ + 6 - | ]

Keskeneräinen yhteistyösarjis vuodelta 2011

[21093] [Tuksuprojekti.png] [1.15 MB] [1000x15024] [] []
Tuksuprojekti.png

keskeneräinen

 · 

sarjakuva

(524)  · 

paint

(334)  · 

viittamies

 · 

paint-sankarit

 · 

nukkumatti

(6)  · 

suomijätkä

 · 

usvax1

(5)  · 

vumpalouska

(16)  · 

derpyhooves

 · 

tukiainen

(12)
30.11.2018 23:42:32
#127100 [+1] Piilota Suosittele

Tässä keskeneräiseksi jäänyt, ennen julkaisematon yhteistyöprojekti vuodelta 2011. Tekijöinä Vumpalouska, usvax1 ja DerpyHooves.

02.12.2018 11:34:52
#127691 [+-] Piilota Suosittele

Vumpa. Pistäkäähän toimeksi. Juttu jäi pahasti kesken! Saiko turpaansa vai ei? Ja mitä tapahtui laivan muulle väelle?
Mitä teki viittamies? EPRKELE
SAATANA!!

02.12.2018 15:00:57
#127757 [+-] Piilota Suosittele

>>127691 En mä voisi omia muiden hahmoja ;_____;

Ideana oli, että sankarit kykenevät voittamaan Merihirviön ainoastaan yhdistämällä voimansa. Yksi idea taisi olla myös se, että Merihirviö olisi käyttänyt seireeninlauluaan ottamaan Viittamiehen hallintaansa, mikä olisi pakottanut Nukkumatin ja Suomijätkän taistelemaan kaveriaan vastaan.

02.12.2018 16:55:30 | 22:53:46
#127788 [+-] Piilota Suosittele

>>127767 Usvax1:een voisin EHKÄ saada yhteyden, mutta DerpyHoovesista ei ole kuulut mitään vuoden 2013 jälkeen. Taidan olla kolmikon ainoa edes joten kuten aktiivinen jäsen, enkä mäkään ole tehnyt yhtään Paint-sarjakuvaa melkein vuoteen ;___;

02.12.2018 18:44:42
#127837 [+-] Piilota Suosittele

>>127788

Sitten teet näin: Jatkatte jos mahdollista. Hahmo jota ei saada esille kuolee heti!. Uusi hahmo tulee tilalle. HYVIN VITUN YKSIIIINKERTAISTA!

TAi sitten on myös kolmas vaihtoehto. KARENSSI!

[ 11 viestiä | ]