"KELA: Kela:n toimistosta, päivää... Teillä näkyy olevan täällä tuloa, mutta niistä ei ole ilmoitettu Kelaan mitään." "KELA: Poistamme teiltä vuokratuen johtuen tuloistanne." "ASIAKAS: Tuloni ovat 20 euroa palautepulloista suoraan s-pankin tilille jotka keräsin." "KELA: Se tulo ei oikeuta teitä saamaan vuokratukea ja se poistetaan. Yhteensä 320 euroa" "ASIAKAS: Tuloni oli kertaluonteista, eikä jatkuvaa. Menoni ovat jatkuvaa sorttia ja halusin saada lisätuloa menoihin." "KELA: Voitte hakea vuokratukea uudelleen kun asia on käsitelty.. Hyvää päivänjatkoa."
[
2 viestiä
|
]
⭰
Kissetonttu kontallaan
treenit on tehty :3
Älä sinä puutu tähän!
varpas :3
scrollailee :3
Kissu juo maitoa
aina mahtuu
Leikkihetki
Kimppapeti
I iz birb :3
rousk
Kevätbörhiäiset :3
Erottamattomat ystävykset <3 :3
Kottikärrysi olivat epätasapainoisesti pystyssä ^_^