Mario Mario
kauppinen murjasoo vitsin kauppinen murjasoo vitsin
Ebin Ebin
Uusi logo Uusi logo
Kohta pöllähtää siitepölyt Kohta pöllähtää siitepölyt
Naurunappula Naurunappula
SFW SFW
Bohjoismaised gieled :DDDD Bohjoismaised gieled :DDDD
Kikkailua Kikkailua
Kaikki tietää eye of the tigerin. Mutta survivorin paras biisi Kaikki tietää eye of the tigerin. Mutta survivorin paras biisi
Kisse autossa Kisse autossa
GDPR paskaa GDPR paskaa
Sexikäs autonpesu Sexikäs autonpesu
Kaikki etsimään geokätköjä Kaikki etsimään geokätköjä
Shirolla ei aina ole silmät kiinni ;3 Shirolla ei aina ole silmät kiinni ;3
Rehtori Rehtori
"Anna kun setä pussaa..." "Anna kun setä pussaa..."
Maistuis varmaan sullekki Maistuis varmaan sullekki
Kissakuvia ja -gifejä Kissakuvia ja -gifejä
mikähän onnettomuus on tulossa... mikähän onnettomuus on tulossa...
Muutama webm 6 Muutama webm 6
Jonnet paiskoo pulloja Jonnet paiskoo pulloja
On ne tyhmiä! On ne tyhmiä!
TA-DA! TA-DA!
 980 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 24.11.2018 12:54:10
[ + 3 | ]

Kumpi on parempi ?

[20859] [46496249_291160654848554_1424874225289658368_n.jpg] [0.04 MB] [480x593] [] []
46496249_291160654848554_1424874225289658368_n.jpg

24.11.2018 22:45:39
#124988 [+-] Piilota Suosittele

Lasten pitäs saada olla lapsia. Jos jollain on pedofiilisia taipumuksia, niin toivoisin kyseisen henkilön hakeutuvan hoitoon ennenkuin pilaa jonkun lapsuuden,tai kenties koko elämän.

27.04.2022 16:53:30 | 16:55:01
#566462 [+-] Piilota Suosittele

>>124988
Mjoo, mieti minkälaisia traumoja minäkin olisin 13 vuotiaana saanut, jos se ihastuttava 19v blondi lapsenvahti C-cupin tisseillään olisi käyttänyt minua hyväkseen. (Traumat siis tuli siitä, kun se hyväntuulisena paljasti että yritin iskee sitä. Sitten vanhemmat grillas mua vittu toista viikkoo olenko mä nähnyt pornoa vai mistä vitustä mä tiesin mitä on seksi. Ois vittu antanu toosaa saatana!)

27.04.2022 18:46:21 | 18:46:54
#566489 [+-] Piilota Suosittele

>>566483
No sanotaan näin, en mene yksityiskohtiin mutta olisi voinut olla täysin mahdollinen. Menin lipsauttamaan kaverille joka kerto kaikille. Enhän mä kehannut sanoa mitään, ni siin meni 2 viikkoo aikamoista pommikyselyä monesta suunnasta. Ja ei, en tänäkään päivänä ole siitä kertonut edes yhellekkään exälle. For real, ehkä se toinen vaihtoehto ois ollu parempi.

[ 9 viestiä | ]