tämän takia yökerhon vessassa kestää tämän takia yökerhon vessassa kestää
minimirriaitaus minimirriaitaus
kisse kisse
loch ness loch ness
Media manipuloi naisia Media manipuloi naisia
Kauneusleikkaus vai pahoinpitely ? Kauneusleikkaus vai pahoinpitely ?
Hapsi työntouhussa Hapsi työntouhussa
omaisuuden uusjako omaisuuden uusjako
unikeko unikeko
hoodit hoodit
Ihana nainen Ihana nainen
Kauppisen avaruusseikkailu Kauppisen avaruusseikkailu
olen oomeena olen oomeena
ei maistu ei maistu
kiiwinkaapimistyökalu kiiwinkaapimistyökalu
tässä on hyvä tässä on hyvä
SOITA SINNE SOITA SINNE
naiset naiset
suamii suamii
pelottaako bakteerit pelottaako bakteerit
kengät jalassa sisällä kengät jalassa sisällä
Ihana nainen Ihana nainen
renkaan paikkaus renkaan paikkaus
afrikka tuli kylään afrikka tuli kylään
@-
 708 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto, 21.11.2018 17:03:41
[ + 7 | ]

Vorlon

[20754] [0.jpg] [0.15 MB] [618x960] [] []
0.jpg

enkeli

(19)  · 

revontuli

 · 

finnmark

 · 

sapmi

 · 

lappi

(15)
21.11.2018 22:13:47
#123892 [+-] Piilota Suosittele

MIssä on suurlähettiläs Mollari ? Hänen puheensa maan ja Min'barien sodasta oli loistava...


ps. pitäiskö katsoa sarja uudestaan?

21.11.2018 22:25:22
#123907 [+-] Piilota Suosittele

>>123893

Niin tapahtuu. Pitää ensin löytää sarja :) Mulla on yksi VHS-elokuva. Siinä löytyi jokin pimeyden portti, joka toisi avauduttuaan toisen universumin vihat pihalle.

21.11.2018 23:10:21
#123929 [+-] Piilota Suosittele

>>123926
Joo. Kerran muuten MSN-messengerin kautta lähetin filmejä. Sitä ei kuitenkaan enää ole olemassa, joten se siitä.
52,5 GB, kaikki tuotantokaudet ja kaksi elokuvaa, sekä spin-off Babylon5 Crusade

22.11.2018 20:34:54
#124177 [+-] Piilota Suosittele

>>124171
Saamelaisessa kertomusperinteessä revontulet ovat vainajien sieluja. Revontulia käytettiin myös lapsenvahtina.
Asuttiin ahtaasti laavuissa, kodissa ja kammeissa ja tottakai jossain vaiheessa lapset riehuivat liikaa ja ne piti laittaa ulos. Ja toki kiellettiin, ettei revontulia saa härnätä, eikä niille huutaa eikä varsinkaan viheltää. Muuten ne tulevat ja vievät.
Ja tottakai lapset tekevät juuri sitä, mistä heitä on kielletty ja revontulet alkavat jossain vaiheessa AINA tanssimaan ja liikkumaan vilkkaammin. Lapset pelästyivät ja tulivat takaisin sisälle ja olivat kiltisti.

22.11.2018 22:48:29
#124278 [+-] Piilota Suosittele

>>124177
Lapsille vois mennä vieläkin läpi. HEHHEHHEH... >=)

Tänne asti kun revontulet harvoin näkyvät, olen kehitellyt kummitustarinoita, ja ihminen karttaa jo luontaisesti pimeää, jolloin täälläpäin on nukkumaanmenoaika.

Meillä on murhaava lapsikummitus sekä vintillä, että kellarissa. Tulevat jos et ole jo nukkumassa 23:00.

[ 9 viestiä | ]