Ding Ding Ding Ding
Pasi sellissä Pasi sellissä
Hömph Hömph
Mikedimayn saa turpaan Mikedimayn saa turpaan
wowi tissejä wowi tissejä
Raven Jouluinen animaatio+ Raven Jouluinen animaatio+
Brace yourselves Brace yourselves
lehtiä <3 lehtiä <3
hand of loiri hand of loiri
Miksi kiusit rajajääkäriä Miksi kiusit rajajääkäriä
miko pirate song miko pirate song
et saa tortillaa >:3 et saa tortillaa >:3
löit liian kovaa löit liian kovaa
Sairaan nopee Sairaan nopee
poks poks
Nogoset Nogoset
Putkihuolto Menomies Oy Putkihuolto Menomies Oy
Markorepairs puhelu upin ja kaverien kanssa Markorepairs puhelu upin ja kaverien kanssa
Hyvää yötä Hyvää yötä
peek a boo peek a boo
Perjantai Perjantai
Haave ammatti Haave ammatti
tissit tissit
Tip top Tip top
 733 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 11.11.2018 20:57:46
[ + 4 | ]

hälyyttyävä järjestelmä

[20482] [halytys.png] [0.19 MB] [552x440] [] []
halytys.png

kissa

(5207)  · 

verisure

 · 

hälytysjärjestelmä

11.11.2018 21:21:57
#120851 [+-] Piilota Suosittele

"Kuules nyt *****. Haluatko sinä todella asettaa lapsesi ja itsesi vaaraan?"
Minä vastaan "-Jos se tarkoittaa, etten ota teidän ylihintaista hälytysjärjelmäänne, niin kyllä."

11.11.2018 21:45:16 | 21:51:42
#120864 [+-] Piilota Suosittele

Meilläkin kävi kerran joku raapimassa hirveät vekit ulko-oven karmiin, pureskeli purkkapussin hajalle, ja levitteli roskiksen makuuhuoneen lattialle.

Valvontakamerakuvista selvisi, että se oli ollut joku Vivamortin näköinen kissa.

"Mäy!, näytti niin vesikauhuiselta että pidin etäisyyttä."



Raportti tuli viiveellä, koska hälytysjärjestelmä kokosi pienten nogosien ajan tapahtumaketjua :3

11.11.2018 22:34:46
#120891 [+-] Piilota Suosittele

Ikinä en maksaisi jostain valmiista kaupallisesta järjestelmästä. Ite ne pitää tehä nii tietää tarkalleen mikä on homman nimi.

12.11.2018 15:33:29 | 15:34:36
#120994 [+-] Piilota Suosittele

>>120864

At first I was like "hui gauhisdus!" :3

Then I was like "Aaaaaawwww <3 " :333

Voi tätä tunteiden vuoristorataa :3

Mutta onkos tuossa tassupedin vieressä minttutyyny? ;3

12.11.2018 16:00:35 | 12:24:02
#121001 [+-] Piilota Suosittele

>>120994

Vielä tuosta roskiksesta, kannattaa not kananluita sinne nakella...

Ei ole K-minttutyyny, vaikka siihen sitä joskus on kyllä ruiskutettu :3

12.11.2018 16:45:46 | 16:53:08
#121012 [+-] Piilota Suosittele

>>121001

Aina oppii uusia asioita :3 Juu ei, raksuttelee vielä niistä teräviä piikkejä ;_____; :3 Mutta ei ehkä olis tosiaan tullut mieleen että Morttibyllen nuuhkunenu havaitsee kananluut jopa (muiden*) roskien seasta >:3

K-kaupan minttutyyny :DDD

*roska on tässä kontekstissa suhteellinen käsite :3

[ 7 viestiä | ]