Sillä välin japanin toimistossa Sillä välin japanin toimistossa
Uusi peli Uusi peli
Missä teillä kasvaa pallit saatana?! Missä teillä kasvaa pallit saatana?!
vammaisseksiä vammaisseksiä
Nettikissa 10 Nettikissa 10
Kiva kaveri Kiva kaveri
Rauhan uskonto Rauhan uskonto
nyt nukkumaan siitä nyt nukkumaan siitä
Tranbo Tranbo
Käsistään kätevä Käsistään kätevä
Tumma haltia Tumma haltia
Röhkistä Röhkistä
kundi tlöytätä alien kundi tlöytätä alien
Hyvää syntymäpäivää Hyvää syntymäpäivää
Nuuskamulkkunen Nuuskamulkkunen
Sidottu tyttö Sidottu tyttö
Semmosia ne naiset on Semmosia ne naiset on
Peruspersu 2 Peruspersu 2
Johannes Koskinen Johannes Koskinen
Kaljaa Kaljaa
IKTAL AL-YAHUB IKTAL AL-YAHUB
Trollface Trollface
Suomen päähenkilö Suomen päähenkilö
Trump fanit Trump fanit
 925 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 09.11.2018 23:17:27
[ + 5 | ]

Oh deer

[20391] [0.jpg] [0.06 MB] [750x730] [] []
0.jpg

juna

(143)  · 

kolari

(164)  · 

peura

(33)
10.11.2018 03:14:53
#120222 [+-] Piilota Suosittele

120212


Otat nyt niitä Tohtori Tolosen muistipillereitä, perkule. Tästä on puhuttu!
Sä muista, että silläkin kerralla sulla oli jumalauta vaan Karhut kourassa ja muovikassissa, kun mun piti ajaa ensin sitä helvetin junaa ja sitten sitä kälyistä ronttihaimin ratikkaa, että päästiin sinne keskustan Burger Kingiin.
Sitten meidät heitettiin niiden sun Karhujen takia pihalle sieltäkin ja mun piti torilta Mäkkäristä ottaa ne kuivat biggiet messiin kun vedit pussikaljaa jalkakäytävällä. Ja jäbä vielä laattas niitä Karhuja (ja biggietä) matkalla hotellille.

Perkele.

10.11.2018 14:21:45 | 14:22:12
#120367 [+-] Piilota Suosittele

120254

Porilaiset? Niitä mistään Trondiksesta saa. Taas otettu niitä punaisia Tohtori Tolosia. Ne on karpaloa kusiongelmiin eikä niitä muistiparantajia!
Porissa oltiin snagarilla jonottamassa porilaisia silloin, kun niitä RFID -lukutestejä tehtiin pienkoneella Porin lentokentällä. Ja hotellin lähellä oltiin snagarilla illalla ja sulla oli (taas) Karhu kourassa ja loput muovipussissa. Sitten aloit huutamaan luukulla isoon ääneen, kuinka Karhun kalja on nykyään parempaa kuin ennen ja sitten olikin hengenlähtö taas lähellä, kun "aitoporilaiset" otti esille nyrkit. Kiva juosta huonokuntoisen it-kaverin karkuun ja yrittää porilaista nälkäisenä vielä vetää samalla. Onneksi Amadossa saatiin firman laskuun vetää konjakkia yöhön, niin syke laski.

Vai tarkoitaksää Trondiksessa niitä thaimuijia, jotka pokasit autogrilliltä hotellin vierestä? Niitä, joiden nimet olivat Rataporn ja Supaporn eli "pornilaiset"?

[ 4 viestiä | ]