40 x RTX 3090 korttia vähän louhintaan 40 x RTX 3090 korttia vähän louhintaan
homottaa homottaa
little snake <: (Western Hognose) little snake <: (Western Hognose)
turreja turreja
Elikkäs burrito Elikkäs burrito
naurua (pahaenteisesti) naurua (pahaenteisesti)
Suomen ja euroopan ensimmäiset naiskansanedustajat 1907 Suomen ja euroopan ensimmäiset naiskansanedustajat 1907
Silitän sun siskoos ja mutsias! Silitän sun siskoos ja mutsias!
tassuttelua :3 tassuttelua :3
brandy talore brandy talore
joululeffa joululeffa
Näin Taiwan on torjunut koronan Näin Taiwan on torjunut koronan
nyt on on gourmee makaroonimösssöä nyt on on gourmee makaroonimösssöä
höhöhö höhöhö
Animal farm Animal farm
kissailua :3 kissailua :3
Vesku Jokinen & Arja Koriseva Vesku Jokinen & Arja Koriseva
Apustavahoitaja Apustavahoitaja
Kakkua Kakkua
katri vs sanna katri vs sanna
ei saa olla rasisti ei saa olla rasisti
MuhQ MuhQ
valkoihoisten ja tummien versiot valkoihoisten ja tummien versiot
Koffin Dance Koffin Dance
 925 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 09.11.2018 23:17:27
[ + 5 | ]

Oh deer

[20391] [0.jpg] [0.06 MB] [750x730] [] []
0.jpg

juna

(143)  · 

kolari

(164)  · 

peura

(33)
10.11.2018 03:14:53
#120222 [+-] Piilota Suosittele

120212


Otat nyt niitä Tohtori Tolosen muistipillereitä, perkule. Tästä on puhuttu!
Sä muista, että silläkin kerralla sulla oli jumalauta vaan Karhut kourassa ja muovikassissa, kun mun piti ajaa ensin sitä helvetin junaa ja sitten sitä kälyistä ronttihaimin ratikkaa, että päästiin sinne keskustan Burger Kingiin.
Sitten meidät heitettiin niiden sun Karhujen takia pihalle sieltäkin ja mun piti torilta Mäkkäristä ottaa ne kuivat biggiet messiin kun vedit pussikaljaa jalkakäytävällä. Ja jäbä vielä laattas niitä Karhuja (ja biggietä) matkalla hotellille.

Perkele.

10.11.2018 14:21:45 | 14:22:12
#120367 [+-] Piilota Suosittele

120254

Porilaiset? Niitä mistään Trondiksesta saa. Taas otettu niitä punaisia Tohtori Tolosia. Ne on karpaloa kusiongelmiin eikä niitä muistiparantajia!
Porissa oltiin snagarilla jonottamassa porilaisia silloin, kun niitä RFID -lukutestejä tehtiin pienkoneella Porin lentokentällä. Ja hotellin lähellä oltiin snagarilla illalla ja sulla oli (taas) Karhu kourassa ja loput muovipussissa. Sitten aloit huutamaan luukulla isoon ääneen, kuinka Karhun kalja on nykyään parempaa kuin ennen ja sitten olikin hengenlähtö taas lähellä, kun "aitoporilaiset" otti esille nyrkit. Kiva juosta huonokuntoisen it-kaverin karkuun ja yrittää porilaista nälkäisenä vielä vetää samalla. Onneksi Amadossa saatiin firman laskuun vetää konjakkia yöhön, niin syke laski.

Vai tarkoitaksää Trondiksessa niitä thaimuijia, jotka pokasit autogrilliltä hotellin vierestä? Niitä, joiden nimet olivat Rataporn ja Supaporn eli "pornilaiset"?

[ 4 viestiä | ]